![]() |
Manuele saairapie #1344
:)
|
Manuele therapie wordt niet ondersteund door wetenschappelijk bewijs.
Gevaren Manipulatie van de hals kan de door de wervelbogen verlopende arteria vertebralis beschadigen met herseninfarcten en blindheid als gevolg. Manipulatie van de wervelkolom van baby's wegens het omstreden KISS syndroom kan ademstilstand veroorzaken. Wie gaat er nou een baby kraken omdat ie naar KISS luistert! |
Kan wel wezen maar ik ben geen baby met het KISS syndroom en mijn rug doet pijhijn.
|
ik moet eigenlijk ook weer eens naar de fysio. Wie weet er een fijne in Utrecht?
|
Soms, als ik het relationeel topic lees op L&R, denk ik: word jij nou nooit eens moe en helemaal schijtziek van je relatie? Sommige mensen posten alleen maar negatieve dingen. Na een tijdje moet het toch over zijn?
Maar dan bedenk ik weer dat mijn posts er 2 jaar geleden waarschijnlijk ook zo uitzagen.. |
Citaat:
|
Ik vind posten over je relatie en bijbehorende problemen altijd een beetje fout; los het lekker zelf op als je wat ruggegraat hebt. Maar goed, ik ben dan ook een simpele botte harrie.
Citaat:
|
Blugh, slecht geslapen, vanochtend grandioos verslapen, nu met verstopte neus en pijnlijke keel (ik wilde kijnlijke peel typen, huhu :D) op mn werk. Gelukkig helpt koffie, paracetamol en strepsils prima. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind zwemmen wel fijn, het liefst zou ik iedere ochtend een half uurtje ofzo even zwemmen, alleen is het lastig met lang haar, dan kom ik met een nat kapsel op mn werk aan.
|
mijn vriendje studeert straks af (y) straks naar zijn verdediging.
|
Ik geloof dat het me aan het lukken is om met mijn crappy verbinding de mol af te kijken, maar nu moet ik gaan sporten :p
|
Citaat:
Maar ik heb eigenlijk ook nooit echt issues gehad, mijn L&R-posts waren vroeger volgens mij vooral zwijmeldingen :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Pip en Schrödinger (y)
Ik ga, daaag. |
Citaat:
|
Carn, ik heb je net even een berichtje (op facebook) gestuurd en daarna bedacht ik me ineens dat het eigenlijk best lullig is dat ik je morgen misschien wel heel lang aan je lot overlaat in Tilburg :p :o
|
(Y) schrodinger en succes met het aanhoren van zijn verdediging pip :D
|
Manuele therapie (y) ik denk dat ik nu ook maar gewoon een vaste afspraak moet maken voor elke 3 maanden ofzo. Even lekker uitlijnen (y)
|
Moin!
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1829363
Lego <3 :bloos: Maar best duur! Was dat vroeger ook al zo? En ik ben al ouder dan 12. :o :( |
ik weet nooit om iets in het relatietopic te posten :o
|
Gefeliciteerd Schrödinger (y)
|
Citaat:
Ik heb trouwens laatst op youtube ook nog filmpjes zitten kijken die een Eurostar, een TGV en een ICE 3 had nagebouwd. Ging ie ze een beetje met andere legotreinen en op elkaar laten botsen.:p |
Citaat:
|
Die kraanwagen die hij aanbiedt voor 135 euro kost op de website van Bart Smit 159.99.
Huize Appelboom biedt hij aan voor 38 euro en kost bij Bart Smit 52,99. Gewone legodingen, gewoon blokjes en autootjes enzo, die zijn niet zo duur. Maarja het blijft merkspeelgoed. |
Citaat:
Ik kan niks in het relatietopic posten want ik heb geen relatie. |
Volgens mij posten mensen vooral in het relatietopic als er problemen zijn. Want het is zo lame om te posten als het gewoon goed loopt. Dan weet ik ook niet veel origineels om te posten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Succes Schrö (y).
Citaat:
Citaat:
Meh, in V'waard had ik een fraaie fysiotherapeute van 23jr :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Mjah, het zijn vast allemaal vriendelijke lui maar de vaste posters komen vaak over als een stel zwakzinnigen :o |
nu op KinkFm *O*
|
Gefeliciteerd Kazet :cool:
|
lol @ PA (aangaande dat dikke ventje die die pestkop op de grond smeet)
http://art.penny-arcade.com/photos/1...85_75SEg-L.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij spotte ik Secret Agent gister op CS trouwens.
Oh en ik heb spierpijn van het kast slepen :D(N) |
Ja dat kan nog wel, maar je gaat dat niet om de paar dagen posten. :p
|
Wat deed Schödinger nu al weer? Dat Plasma Physics and Radiation Technology?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom staat oh oh Tirol nog niet op rtl gemist? :bob:
|
Paultje118 heeft trouwens behoorlijk vaak dingen in nieuwstaat te koop...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |