![]() |
Wat je ZELF denkt..
Om m'n opleiding (politieke psychologie) af te kunnen ronden doe ik een eigen onderzoekje.
Ik heb 250 reacties nodig, van verschillende leeftijdsgroepen. Wie o wie wil mij helpen door even in te vullen wat je ZELF denkt? Het duurt 5 minuten, is anoniem en kan t/m maandag 21 maart. https://www.surveymonkey.com/s/anoniem5minuten *O* Dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ok.
Ik moet zeggen dat ik het niet zo'n prettige enquete vind. Antwoorden kunnen erg verschillen gebaseerd op het referentiekader van iemand, en dat referentiekader komt nergens terug, en je geeft het ook niet aan. |
Dankjewel voor het invullen! :)
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar iets als een referentiekader is moeilijk te meten en voor mijn onderzoeksvraag is het meer van belang welke mensen wat denken, en niet zozeer vanuit welk kader ze dat doen. Meer reacties zijn meer dan welkom!! |
Gedaan.
|
Citaat:
|
Ingevuld!
|
Done :)
|
Gedaan, ik vind het altijd wel fijn als iemand achteraf zijn resultaten post. Kan dat?
|
Tuurlijk, dat kan ik doen. Zodra ik resultaten heb zal ik die hier posten.
Wat een hulpvaardige mensen zijn er op dit forum! Op andere fora doet niemand mee en krijg ik veel onaardige reacties... Bedankt voor alle medewerking jullie!_O_ |
Ik heb hem ook ingevuld :)
|
Sommige vragen vond ik niet echt.. Maar die kon je ook moeilijk anders formuleren. (deel 3)
|
Ik ben gestopt met het invullen. Je kan politici gewoon niet over één kam scheren! Sommige politici weten naar mijn mening wel hoe ze bepaalde dingen moeten doen en andere niet of minder.
|
Citaat:
hier haakte ik af |
Done.
|
Citaat:
|
Ligt het aan mij, of vullen vrouwen graag dingen in om mensen te helpen <.<
|
Vrouwen vullen graag dingen in waar ze hun mening kunnen geven :cool: Mannen trouwens ook.
|
Enquêtes zijn leuk :cool:
Maar deze vond ik toch wel wat vaag, want wat zijn 'politici'. Niet alle politici zijn immers aan de macht, het kan best zijn dat sommigen wél weten hoe ze dingen aan moeten pakken, maar dat zij te weinig invloed hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |