![]() |
Zak scheren
hallo,
Ik scheer al een tijdje mijn schaamhaar boven en op mijn penis :eek: . Maar hoe scheer ik het haar op mijn zak? Op een ander forum had ik iets gevonden over ontharingscreme en iets over dat je je zak strak moet trekken en dan met scheer schuim gewoon scheren. Zouden jullie hier meer over kunnen uitleggen? Alvast bedankt liever alleen sirieuse reacties... |
Zie je je hebt het zelf al helemaal uitgelegd.
Gewoon alles strak trekken, schuim erop en scheren. Als je het niet strak trekt heb je de kans dat je jezelf helemaal open snijdt |
Maar is dit niet heel moeilijk? aangezien je zak best los 'hangt' zag maar.
En de haren op mijn zak zijn op dit moment best lang, moet ik die dan eerst weg knippen, anders werkt het niet met scheren toch? |
Gewoon alles omhoog trekken dan is alles gelijk helemaal vlak.
voorzichtig knippen is wel goed omdat eerst te doen ja |
Als je niet wil dat je balzak leegloopt zou ik ook maar zorgen dat je een scheermes met minimaal 4 mesjes gebruikt en dat hij scherp is.
|
Ontopic?
|
Dat was hartstikke ontopic hoor. Lezen blijft een vak apart ;)
|
Citaat:
Maar inderdaad zijn 4 mesjes wel wat handiger. Je hebt dan bijvoorbeeld Gillette Fusion. Die heeft er volgens mij zelfs 5 |
Volgens M!LF is je zak scheren niet erg mannelijk...
|
Volgens mijn vriendin is dat haar niet erg handig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je eikel zal maar verkeerd op het mesje vallen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je iets toe wilt voegen, zeg dan wel iets normaals |
Citaat:
|
En dan nu weer wel ontopic graag? ;)
|
Op de meeste scheerapparaten zit ook een sort tondeuze. Na het douchen gebruik je die gwn. Moet je wel voorzichtig zijn maar dat lijkt me duidelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |