![]() |
Kom bij het verzet!
Oke, als dit conflictje uitgroeit tot een wereldoorlogje, welke rol heb jij dan in het verzet (als we bezet worden)?
Bonusvragen: -Door wie worden we bezet? -Wanneer eindigt het? |
Ik ga niet bij het vezet, ik ren gillend rond, en huil daarna in m'n bedje.
|
Citaat:
-Vrijdag |
Ik doe de catering wel.
|
Citaat:
|
Beetje stelen, beetje zuipen.
|
Citaat:
|
Ik doe de 'ludieke acties' wel.
|
Ik verraad jullie in ruil voor een berg geld :o
|
Oke mensen, ik ben chef pyrotechniek (denk aan dingen als mondkapjesvlammenwerpers enzo)
Spoiler
|
Wanneer begint die oorlog dan?
Ik word tolk, denk ik. :y En ik kan goed ramen zemen, afwassen en wc's schoonmaken, dat zou ik ook met liefde doen! |
Oh en we worden bezet door Vlaanderen.
|
Documenteren samen met Volkert en Paranoide, dit door tekst, film, tekenen, schilderen etc
|
Ik wil de dorpsverpleegkundige zijn die zijdelings gelieerd is aan het verzet en midden in de nacht de gewonden opvangt van alle acties en voor voorraden zorgt voor chemische explosieven, maar niet officieel deel van het verzet uitmaakt.
|
Ik vind dat Absinthe als actrice wel heel goed een soort Mata Hari kan zijn.
|
Na de oorlog help ik trouwens wel met de oorlogsmisdadigers berechten :cool:
|
In alle WO2 romans van Jan Terlouw enzo waren de "intellectuelen" altijd de leiders van het verzet, dus jij als advocaat/jurist zou waarschijnlijk een soort verzetsleider zijn.
|
We worden bezet door een groep ivoren toren-intellectuelen, en ik word collaborateur.
|
Ik laat mensen geloven dat ze gerust hun bezittingen bij mij veilig kunnen stellen om het later weer op te halen ;)
|
ik bouw een ondergrondse moskee
|
Ze Germans are invading! Man ze cannons!!
|
Ik ben het hoofd propaganda van de bezetters. :y
|
Ik coördineer de bouw van schuilkelders voor wanneer de Britten ons bombarderen met gloeiend hete thee en vluchtschepen om te vluchten voor de Duitsers die onze stranden daarna helemaal hol zullen graven. :Y
|
Ik ga undercover bij de SS
|
Citaat:
|
"Jongens, wie wil er nog koffie? Sorry, ik heb geen suiker, dat is op rantsoen."
|
Ik presenteer Radio Oranje wel, met mijn geweldige radiostem! ;)
"De geit is gemolken! Ik herhaal, de geit is gemolken!" |
Citaat:
|
den vogel is geflogen
|
Ik ga waarschijnlijk niet in het verzet. En ik zei laatst nog tegen flyaway dat ik op zich wel onderduikers zou nemen, maar geen móslims. Maar dat was een grapje. Ik zou helemaal geen onderduikers nemen. En ik denk ook niet dat we door Duitsland bezet worden. Zo wel, dan ga ik met de vijand naar bed want ik ga niet bij mijn vriendje weg voor zoiets. Of misschien ga ik wel mijn bucket list af en neem ik dan een kogel of een gif.
edit: of nee, ik ga net als in zwartboek zangeres worden in het hoofdkwartier van de vijand. En dan met een knappe officier naar bed. Jaa! *O* edit: waarbij mijn vriendje dan toevallig die officier is dus dan. |
ik bied mijzelf aan als scherpschutter. voor het verzet natuurlijk. niets boven nederland :y
|
Ik laat een achterhuis bouwen en berg daar zoveel mogelijk moslims (y)
Plus ik trouw natuurlijk ook met 1, dan is hij al wat veiliger. En ik zou een shop openen, want gare soldaten zijn makkelijk te verslaan (y) |
De bezetter is Friesland en ik ben een heldhaftig dubbelspion die dagelijks haar leven riskeert voor de veiligheid van de onschuldigen. Daarbij heb ik een aantal geweldige vermommingen, waardoor ik me nooit meer hoef te legitimeren als ik alcohol wil kopen.
|
Jeetje wat is iedereen moraalridder zeg! :cool:
|
Citaat:
|
Ik zorg ervoor dat alle herinneringen aan Frans Bauer, Frans Duits en heel Volendam "per ongeluk" verloren gaan.
|
ik graaf een gat tot in het vrije australië!
|
Ik vervals ID kaarten.
|
Ik laat in moeilijke tijden mijn échte gezicht zien: Chuck Norris. En dan is het snel een bekeken zaak, zodat Pip lekker kan gaan cateren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet. Ik zit blijkbaar in jullie ogen bij de vijand:evil:
|
Het communisme is dood, lieve Associated. Daar komen geen grote oorlogen meer mee.
|
^waarom is de helft van jouw posts iets met roesjland?
mensen, laat ons niet inmaken door die luxenburgers |
Ik zorg voor bioterrorisme in voordeel van het verzet. Ik help mee aan de ontwikkeling van een virus dat alleen de vijand ziek maakt. Het verzet krijgt het bijbehorende vaccin. En ik help mee aan grootschalige productie daarvan. In een vleesfabriek.
|
Omdat het een principekwestie is, zit ik natuurlijk bij het verzet. Ondanks doodsangsten die ik zal uitstaan, denk ik dat ik deel zal nemen aan grote acties/overvallen. Op het cruciale moment ben ik kalm en heb ik lef. Naderhand zal ik mogelijk in m'n broek piesen danwel in huilen uitbarsten. Stress doorstaan is niet altijd mijn sterke punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik mijn status binnen de 'cult of oppenheimer' om het conflict snel en adequaat te beslechten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |