![]() |
doe hier alsof het 1923 is!
Het onderwerp van dit topique zecht het al.
Spreek hier met uw medenmens alsof het negentiendrieëntwintig isch. |
Dit is zoooo 1923.
|
kutjaar. toen mocht je vrouwen ook al niet maar aan hun haren je grot in slepen.
|
Maar je mocht wel nog je haren naar hun grot slepen, scheermesjes waren toen voor je kin.
|
Wat is daar het praktisch nut van?
|
Dan kunnen ze je grot vegen (Y) (:D)
|
In 1923 hadden ze al wel de G uitgevonden hoor :p
misschien moet je dit eens op Onzin proberen. |
Wat is jullie lievelingsfilm, Das Cabinet des Doktor Caligari of Nosferatu? Zelf denk ik eigenlijk dat dat hele cinemagebeuren over twintig jaar alweer vergeten is. Net als die negerimprovisatiemuziek. Alleen Paul Whiteman weet daar iets interessants van te maken.
|
Ik heb geruchten gehoord dat over een paar jaar met geluid gaan werken in de bios. Weer zo'n goedkoop lokkertje om mensen naar de bios te krijgen, orkest werkt toch prima? Ze zijn nu trouwens bezig met een nieuwe verfilming van Ben-Hur, die is notabene in 1907 al eens verfilmd. Verzin eens iets nieuws, Hollywood :mad:
Edit: sorry, een van de muizen die de ponskaarten van dit bericht naar de andere kant van de buis moest brengen, was daarnet overleden. Mijn internet lag er dus even uit. Verrekte packet loss. |
Jongens, doen jullie op de nacht van 8 op 9 november ook mee met een leuke putsch?
|
Nee, ik ben helaas handelingsonbekwaam.
|
Ik hoop trouwens dat Lenin een beetje gaat herstellen van die hartaanval...Maar ik denk van niet. Ik geef hem nog een jaartje, maximaal.
|
Binnenkort komt er denk ik wel weer een grote aardbeving in Tokyo en Yokohama, mark my words.
|
Pfff, dat hele gedoe met Vilnius en zo (N) ze moeten niet zo zeuren, dat hoort allemaal overduidelijk bij Rusland!
|
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...SWYt36pkGWgN6m
Wat vinden jullie, de rechter of de middelste jurk? |
Citaat:
Die middelste dus. OT: Hey, ik weet niet of het hier mag, maar weten jullie een adresje waar ik drank kan scoren? Die betutteling van de overheid teegenwoordig, mozeskriebel. |
Kan je niet zelf stoken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waarom zou ik dat allemaal weten, ik ben maar een vrouw he! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben jullie dat gehoord van die aarbeving in Tokio? 8,2 op de schaal van Richter. Meer dan 140.000 doden!
|
Citaat:
|
* naar zigeunerkamp terugkeert *
|
Animatiematiefilms? In de bioscoop? Laat me niet lachen.
|
Wooow jullie geloven me niet maar ik zit nu op een, ja men noemt het een "forum", een maf ding met toetsen waardoor er letters verschijnen op een magisch stuk glas!
HAAL ME HIER WEG WAT IS DIT?!?! |
Wat een magiesche verschijning, dit worderbaarlijk apparaat dat men leptop noemt
|
Hee napoleonzuurtje, 1923 is niet de Middeleeuwen, hè.
|
Volgens mij is het tijd om m'n paard met 1pk om te ruilen voor een auto met 2pk.
|
Citaat:
|
Ach wat stemt het mij ontzettend triest dat Couperus dit jaar overleden is :(
|
Hebben jullie het al gelezen?
Citaat:
|
Ik zal dit hele jaar rouwen om Wilhelm Röntgen, al op 10 februari gestorven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens een dochter! Ze heet Thea! Thea Beckmann-Petie! Edit: Beckmann natuurlijk, dat Petie moet nog komen! :o |
Je hebt haar wel erg vroeg uitgehuwelijkt. (n) Jeetje, dit is de twintigste eeuw hoor!
|
Ik lach me een zogenaamde kriek om dit topic :D
En! Mijn buurvrouw liet vandaag haar ontbloot been zien! In het openbaar! We hebben haar direct aan de schandpaal genageld, vanzelfsprekend. |
Uithuwelijken (Y) En Phoebe, die buurvrouw van jou is duidelijk te laat uitgehuwelijkt!
|
Dat moge duidelijk zijn! Maar wat wil je, opgevoed door dat onbetrouwbare zigeunervolk!
De arme man is alleen met haar getrouwd omdat hij niet per se begeerlijk is voor zijn eigen soort. Hij wordt ook met de nek aangekeken door zijn hele familie. En nu zijn vrouw aan de schandpaal, erg tragisch allemaal. |
Zijn eigen soort? Is hij zo'n 'homofiel'?
|
Oh hemel nee! Dat zou betekenen dat ik mijn huis achter zou moeten laten, we hebben redelijk goed contact.
Ik doelde meer op de vrouwen van zijn stand, en volk natuurlijk. |
Ach, op die manier.
Homofielen zijn wel in, tegenwoordig! Al die Russische balletdansers schijnen het met elkaar te doen! |
Hè bah, Etmakas! Zeg niet van die nare dingen! Mensen gaan nog praten dat je zelf misschien wel van die kant bent. Dat soort gepraat kun je niet gebruiken, me dunkt.
|
Van de mannenkant natuurlijk, ja! En ach, tegenwoordig zijn er zoveel rare dingen in de mode. Dat waait wel weer over. Ze hebben ook van die rare schilderijen tegenwoordig! En dat rare ballet van tien jaar geleden - de Heilige Lente! Er zijn zoveel rare dingen dat niemand meer weet wat normaal is. Misschien is het over een jaar wel weer modieus als ze over je praten!
|
Dat zou goed kunnen, maar ik zou niet de impressie wekken dat je op het eigen geslacht valt! De Kerk staat dat nooit toe.
|
De Kerk moet niet zo zeuren! Communisme is de nieuwe Kerk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |