![]() |
Waar ben je toch, mijn Saailiko? #1347
Duizend punten voor de titelverwijzing!
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Etmakas 67 Martiño 39 Noedelhap 37 .sann 36 Uice 32 Stefenootje 26 Absinthe 24 Sarah 22 Moz 19 Commendatore 17 Volkert 17 Schrödinger 15 Carn 12 Lucky Luciano 12 Mc Kauw 12 Pippeloen 11 Dobermann 11 Little Phoebe 11 Rationeel 11 Röps 8 White Trash 7 Paranoide 6 deadlock 6 Melite 5 Queasy 5 napoleonzuurtje 5 mijamoto 4 Pierrot 4 Trimm Trabb 4 Sherlock 4 Geel 2 Lorelei 2 Andijvie 2 Bob the Bear 2 Tink* 1 Panopticon 1 Naimin 1 Missy 1 |
Ziezo.
|
67 posts :| Je kan wel merken dat ik proefwerkweek heb! :o:D
|
Bimi mag dan best lekker zijn maar het is wel zo duur :(
|
Je zou meteen geband moeten worden zodra je het post, nu ga ik altijd weer twijfelen.
|
Citaat:
Lijkt me dan. |
Citaat:
|
Ik dacht vanochtend nog 'meh, eigenlijk zou ik een ban aan moeten vragen, ik moet echt miljard dingen regelen!'. Maar toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk nog wel iets langer dan een maand bezig ben met miljard dingen regelen, en daarna ga ik mijn forumactiviteit drastisch omlaag gooien. Dus ach. Een maandban is toch maar saai!
|
Citaat:
|
Heb jij weleens bimi gegeten, Para?
|
misschien dat ik mn Twitteraccount maar ophef.
|
De officiële bimi-site ziet er trouwens wel heel professioneel uit voor een forumgrapje (Y). Wie heeft die gemaakt?
|
Zou Ste al geband zijn? Even kijken wat de laatste twitterberichten zeggen...
|
Ik heb onvermoede internetsitebouwgaves :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gekke Etmakas, als het mijn site was had ik er wel opgezet dat bimi kanker geneest ;)
Het is bimi denk ik, hoewel bimi wel zo aswesome is dat het een hoofdletter verdient natuurlijk. |
Ik moet steeds denken aan bifi-worstjes en dan krijg ik weer honger.
|
Citaat:
|
Nee, nee, dat had je er dan niet opgezet, zodat je dit als argument kon gebruiken om te zeggen 'kijk eens dat ik die niet heb gemaakt!'
|
Citaat:
|
Ik eet vanavond Oranje Soep. Zo heet het ;x
|
Ik ben me aan het verdiepen in wat een hacker allemaal kan, als onderdeel van mijn computercursus, maar ik word er een beetje paranoide van :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde toen ik 12/13 was heel graag hacker worden, en toen ging ik ook allemaal simpele dingen doen met trojans. Zo computers van mensen overnemen en rare geluiden afspelen en bestanden verplaatsen en typen dat hun computer een eigen bewustzijn had gekregen enzo. Maar toen was ik een keer niet voorzichtig genoeg en raakte onze eigen computer compleet geïnvesteerd met trojans en toen vond ik het niet leuk meer. :D;d:D:')
|
Citaat:
|
Maar mijn vader vond het toen wel een heel goede carrièrekeuze van mij, dat vind ik nog steeds wel gaaf. :cool:
|
Citaat:
Maar ik kom dus berichten tegen van een paar jaar geleden uit Duitsland. Een of andere pedofiel die met meisjes ging msn'en en ze een foto van zichzelf stuurde met daarachter een programmatje waardoor ie dus via de webcam naar die meisjes kon kijken, zonder dat zij het merkten. En niet alleen als de webcam aangezet was, maar hij kon 'm dus ook aanzetten en gluren terwijl ze zich aan het omkleden waren en sliepen en alles. Brr. |
Ik zou nog steeds best hacker willen worden. En dan trouw ik met die dude van dwdd :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien later vandaag! :D |
als je tegenwoordig nog hacker wil worden dan moet je op je 8ste beginnen
|
Citaat:
|
Dus .sann, waarvoor dient het werkgeheugen van je computer?
|
Citaat:
|
Als ik zelfmoord zou willen plegen, zou ik het in stijl doen. :cool: Dan neem ik het vliegtuig naar Taimyr en laat me daar doodvriezen of zo.
|
Citaat:
|
Omdat het hier over hackers gaat:
<333 Vanaf 3:15. |
Hoe moet je eigenlijk hacken? Ik heb er echt de ballen verstand van. Is het leuk?
|
Citaat:
Citaat:
:cool: |
En RAM is awesome.
|
Zal ik zo even een shoplog maken en op YouTube zetten?
|
Hacken lijkt me keileuk om te kunnen en verschrikkelijk om te moeten leren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |