![]() |
Frank Saaippa #1348
:o
|
Aboo je was me voor :'(
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Paranoide 61 .sann 44 Dobermann 42 Stefenootje 32 Moz 29 Carn 29 Uice 25 Noedelhap 23 Pippeloen 19 Etmakas 18 Schrödinger 18 Batave 18 Sigmund 17 lentekriebel 17 Pierrot 16 Lucky Luciano 15 Martiño 11 fizzle-fluffy 10 Volkert 8 Sarah 8 deadlock 8 Geel 8 Trimm Trabb 7 Lorelei 5 Commendatore 4 Little Phoebe 3 mijamoto 2 napoleonzuurtje 2 Missy 1 MiBe 1 |
Anyway ik heb allebei de CD's binnen en ik ga pitten met Strictly Commercial. Nighty-night, tuig!
|
Sta ik dan, eenzaam onderaan.
@Dobermann: Truste :) |
Dobermann: een 6,5. -O-
|
We gaan eens even duizenden euro's uitgeven!
|
Aan vakantie, kleding?
|
goeeeeedemorgen schatjes! ik heb vanmorgen met klasse een mobiele flitser gepasseerd *o*
|
Het lijkt erop dat we 2(/10) punten aftrek hebben gekregen omdat we een inhoudsopgave hebben gemaakt terwijl dat niet hoefde, en andere subkopjes hebben gebruikt in de methode dan de voorbeeldkopjes (!) uit het werkboek, die bovendien niet op ons onderzoek van toepassing waren. Interesting..
|
Citaat:
|
afslachten die handel :y
|
is volgens de 'standaard' een inhoudsopgave niet verplicht vanaf een pagina of 6?
ik ben niet zo'n principe-mannetje, maar bij dit soort dingen zou ik er vol opspringen. helemaal als het een lekkere begeleider is :y |
Mja, we gaan er sowieso nog achteraan. Belachelijk gedoe.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is grappig op een dode baby-wijze.
|
die kerel heeft een kleine lul of minuscule balletjes. of beide :bloos:
|
Citaat:
Ik weet alleen nog niet hoe ik de docent moet overtuigen van mn gelijk. Bij sociale wetenschappen hebben ze sowieso nogal moeite met het onderscheiden van hoofd- en bijzaken en met het loslaten van onjuiste regeltjes. |
Goedemorgen! Vandaag wordt vast een mooie dag!
En bij ons had je het waarschijnlijk niet eens in mogen leveren met inhoudsopgave. Wie maakt er nou inhoudsopgaves. :s:s:s |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het een mooie dag gaat worden is trouwens wel serieus. |
Haha, de president van Guatemala gaat scheiden van zijn vrouw zodat zij hem kan opvolgen.
|
gelukkig maar, anders was je hier zo linsey en jenna voorbijgeklommen naar de nummer 1 positie op mijn 'met de tandjes op de stoeprand'-lijstje :y
|
ik zit hier half in het zonnetje @ kantoor, dikke prima!
|
Weten jullie welke bloedgroep je hebt? Hoe weet je dat dan?
|
Ik heb O+. Dat zetten ze op die zakken als je bloed geeft.
|
Ik A+ en dat weet ik omdat ik bloeddonor ben.
|
ik heb geen idee.
|
Citaat:
|
Mijn tieten zijn A
|
Morning.
Dobermann naamzoek: ik weet niks van magneetjes in lasagne! En dit keer écht niet. Ik denk dat ie van een van de deurtjes van je keuken in het bakje is geflikkerd ofzo. |
Lasagne zit vol diamagneten.
|
Hallo!
|
heeft iemand hier nog recente ervaringen met verblijf/hotelletjes etc. in milaan, geneve of wenen? :o
|
Ja, zeer recent, ongeveer tien jaar geleden, heb ik op een camping gestaan in Milaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze bioscoop wil ik ook in Nederland.
|
Zo, het plan is nu om volgende week te gaan babyzwemmen :cool: ik heb net gepaste zwemkledij gekocht voor ons allebei. En een The Doors shirtje voor bebe :o en zo'n vissershoedje <3
|
Ik heb A+ en dat weet ik door bloedonderzoeken tijdens zwschap. Zo weet ik ook dat ik geen syfilis en HIV heb hoera *O*
|
Citaat:
|
Dat balkje dat er half vanmiddag, half vanavond een of andere seksdinges komt chatten komt steeds terug! :mad:
|
oh lal, Peter Pan Speedrock vanavond bij DWDD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |