![]() |
Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd?
Vertel....*O*
|
Ik dacht: wat heeft deze topictitel een irritante spelfout!
|
nou zo een erg is het niet. Ik zie het meer als een typ fout die gemaakt is door het te snel typen.
maar toen ik wakker werd dacht ik aan iets waar ik elke schooldag aan denk. school :( maar school valt toch mee het is eerder het vroeg opstaan wat ik niet zo mag |
"Wie maakt er zoveel herrie in de keuken?!"
|
Sorry voor de irritante fout... :P
|
"SMSJE!" *o*
|
Citaat:
OT: Ik kan het me niet herinneren. Ik denk zoiets als 'oh, ochtend, okee, alweer, wat fijn nou.' |
Citaat:
|
"Kut, het is al kwart over acht!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga ik weer ontopic. :bloos: |
Vertel?
|
Ik dacht: Shit had ik nou maar de vorige avond geleerd voor mijn toets, dan hoefde ik nu niet om 4 uur s'ochtends op te staan.
|
Ik dacht nog niet zo zeer, maar het eerste wat ik tegen mijn vriend zei was: 'ja we hebben al geboekt maar er is nog geen hotel.' Want daar was ik over aan het dromen. Ik had ook geen zwempak bij me, dat was mijn tweede gedachte.
|
Hangt er vanaf of je 5 uur ook al ochtend vindt. Toen dacht ik: 'neeeeeeeh' maar moest ik er toch uit om Julia eten te geven.
Om 7 uur dacht ik: 'hmm... kan er nu vast uitgaan en ontbijten in alle rust, of ik kan nog even blijven liggen...' |
'hmm, kwart voor 11, misschien maar eens opstaan, over een kwartier college'
|
'Oh, alles doen red ik wel in een half uur.'
Niet dus. |
bwuarghwurh wilgeen20minutenwachtenopdebus
|
'Het kán nog geen zes uur zijn!'
Dat was het dus ook niet, dus dat kwam mooi uit. Ik vind gelijk krijgen best leuk. |
"VERSLAPEN!!! Oh nee, half 6 :cool:"
|
waarom word ik om 6 uur wakker en kan ik niet meer slapen, ik heb nog lang geen 8 uur slaap gehad.
|
|
Dat ik nog moest strijken.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-- OT: Vanochtend dacht ik: "Zondag. Ha! Doorslapuuuh!" En toen ging ik weer verder slapen. Maar als ik op een doordeweekse dag wakker word dan denk ik "Joechei weer naar school! :):):):)" |
"Wow, toch nog geslapen tot 8.45", na een uur wakker te hebben gelegen omdat ik ineens zo verkouden was en ondanks werklui onder m'n raam.
|
"Hoe laat is het?"
|
"Kut ik moet vandaag ongesteld worden."
Citaat:
|
"g*dver nu gaan allebei m'n wekkers tegelijk!"
(mijn mobiel laat ik altijd op bureau liggen, zodat ik vanuit bed als een speer naar m'n bureau moet rennen om 'm uit te zetten voordat iedereen hier wakker wordt. Vervolgens ging m'n andere wekker, die wél bij mijn bed staat óók nog eens af, zodat ik weer net zo terug kon rennen. Nouja wel gelijk wakker dus :) om 6 uur (n) ) |
Citaat:
OT: "WJHUIERHKSJDSFBSSSSSSSS oh, wakker. Stomme droom." |
''shit ik kom te laat op school, neeeee ik moet me nog douche''
|
@Etmakas okee, haha ik heb wel een minuut naar mijn scherm gestaard om de fout te ontdekken. :D
|
'Oh, geen haast vandaag. Ik draai me nog een keer om.'
|
Ik dacht en ik zei: "Wat nu weer?"
|
Heerlijk, een vrije dag vandaag. Vanavond lekker wokken met vrienden. En wat zou die baan zijn waar ze gisteren over hebben gebeld terwijl ik er niet was?
|
Ik dacht vanochtend niks, want ik werd vanmiddag pas wakker :o
|
NOES SNEL! :o
|
HUH WAT :para:
|
Ahh smsje!
|
Ik dacht "Noooes ik ben te moe om hard te lopen. Kan dat wel?"
|
Waarom het 4 uur 'snachts was en waarom die mensen buiten zo liepen te schreeuwen en te lachen. >: (
|
"Oei, het is 8.15 uur. We moeten over een halfuur weg en allebei de kinderen slapen nog"
|
'Hmz, vriendje' *naast me greep*
|
7:00 is veel te vroeg voor een normaal mens, 7:15 lijkt er meer op (y)
|
Volgens mij is het laat.
|
Godverkut, het kan echt geen kwartover 6 zijn. KUT WEL!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |