![]() |
Wie is er ook eens in bad in slaap gevallen???
Vertel?:eek:
|
Weinig LS aan, meer iets voor DK? Denk ik?
|
ik heb geen bad
|
Nee, met mijn lengte verzuip ik dan. Wel onder de douche een keer.
|
Ik. Bubbels aan, muziekje op en dan ook nog eens een slaapverwekende bad olie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vermoed ik dat ik zou verdrinken als ik in bad in slaap zou vallen. En ik leef nog. Dus, nee. |
Citaat:
|
--> onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dus geen bad, maar ik wil er wel heel graag een. Dan blief ik er badolie in, of schuim, en het moet goed heet zijn. Als het na een tijdje afkoelt doe ik er nieuw heet water bij, en dan wordt het zo leuk veel te heet op één plek en ga ik het mengen met mijn ledematen. Soms heb ik zin in lezen in bad, maar uiteindelijk is dat maar een paar zinnen leuk, want het is zo irritant dat boek steeds boven water te houden. |
Wat een stroom van mongolentopics de laatste tijd zeg.
|
Citaat:
|
Ik heb een bad maar zit er eigenlijk nooit in. Te lui voor :confused:
|
Citaat:
|
Staand in slaap vallen kan wel. In metro's doen sommige mensen dat. *doet uiterste best er een leuk topic van te maken*
|
ik heb geen bad,
in de bus in slaap vallen lukt me ook vrij goed:P en dan erachter komen dat je ook nog te weinig strippen hebt laten stempelen omdat je dan in slaap viel... |
Oh, ik heb nog een leuke anekdote over staand in slaap vallen! Eerst zat ik in de metro. De metro zat erg vol, maar ik had een zitplaats. Boven mij, echter, hing een slapende man die zich aan de paal vasthield. En die stonk zo ontzettend naar een mengsel van vodka, zweet, stad en zwerver! En bij elke bocht schokte hij tot hij bijna tegen me aanviel. Het was echt van *hobbel* "Hnnnngggg" (dat was die man dus, die geluiden maakte of hij droomde dat hij at) (hij zag er overigens niet uit of hij vaak at) en ik zat van "uuuhuuuhuhuhuhu". Uiteindelijk heb ik mijn neefje bij me op schoot getrokken bij wijze van schild. :o
|
en je neefje dan maar last laten hebben van die man??:nono:
|
Niet echt netjes....
|
Citaat:
Citaat:
|
oh OT, ik heb het al wel eens geprobeert, maar het is me nog nooit gelukt, onder de douche trouwens ook niet, het water dat op mn hoofd tikt houd me wakker :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onder de zonnebank :( en dan kom je er gelijk zo gaar onderuit, vet kut.
|
Citaat:
|
Verdrink je dan niet?
|
|
Nee, dat lijkt me ook onmogelijk. Ik geloof mensen ook niet die zeggen dat ze in slaap kunnen vallen in bad.
|
Niet echt in een diepe slaap van een uur want dan wordt het al snel koud. Maar wel vrij vast voor 5/10 minuten hoor. Maar meestal drink ik prosecco en lees ik in bad.
|
Ik slaap ook niet een bad.
|
vaak wel maar nu hebben we geen bad meer, omdat ik de enigste was die er nog in ging.
maar wel maar 20 minuten want dan is het water koud en sxchrik ik wakker |
Alleen een keer toen ik met mijn vriendje in bad zat, want toen had ik een lekker zacht (vlezig) kussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonnebloemolie, en dan lekker frituren. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |