![]() |
Avonden op een hoeve bij Disaaika #1349
Nou, dan maak ik hem maar! Met wederom duizend punten voor de titelverwijzing, maar er is vast wel iemand die dit soort dingen weet :y
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Etmakas 54 Paranoide 39 Little Phoebe 36 Dobermann 29 Lorelei 25 Rationeel 23 Schrödinger 22 Volkert 20 Trimm Trabb 17 Pierrot 17 Carn 17 .sann 16 Noedelhap 15 Absinthe 13 Moz 13 MiBe 13 Uice 13 Martiño 13 Sarah 12 Sigmund 12 Geel 11 Batave 11 Queasy 10 Pippeloen 9 Commendatore 8 Sherlock 6 Andijvie 6 Lucky Luciano 5 Missy 5 White Trash 2 lentekriebel 2 mijamoto 2 Dark Phoenix 2 Doux 1 deadlock 1 Mc Kauw 1 |
Anti-0-reply.
|
de konijnen hebben genoeg van het balkon en zijn weer naar binnen gekomen.
|
Oh, nu zijn ze weer buiten. Ik haal ze toch maar binnen, het koelt goed af nu..
|
Ik heb zo ontzettend veel medelijden met die Rebecca Black. :( Dertien zijn en dan al op de hele, hele, hele wereld bekend omdat je een kutliedje hebt gezongen. Terwijl gewoon alle meisjes van dertien zo nu en dan dat soort dingen doen. Maar bij haar weet de HELE wereld het, en iedereen lacht erom. :( Ik vind het eigenlijk zo erg voor haar.
|
Citaat:
Ik vind het treuriger dat er blijkbaar geen volwassene in haar buurt was om te zeggen "Joh, doe maar niet, want..." of een waarschuwing van de mogelijke gevolgen. Ouders, intarwebs en alles wat er bij komt kijken.. |
Citaat:
|
dat pleurislied is gewoon niet meer uit mijn hoofd gegaan.
|
Citaat:
|
|
Ik denk dat het totaalplaatje van Rebecca Black er voor zorgt dat ze zo "hot" is. Zo'n prototype Amerikaanse in haar neppe Nutella-wereld waar alles pracht en praal is, ongekende mogelijkheden en nu al haar Super Sweet Sixteen à 175k aan het plannen is.
|
Ik heb zometeen een date met .sann *O*
Wie is Rebecca Black? |
Teringjantje Lorelei :D Dit is wel een wangetjesknijpmomentje :d
|
ik weet al anderhalf uur wie Rebecca Black is :Y
|
Ik had een korstje op mijn neus omdat Theodoor daar tegenaan gemept had met een stuk hout. Maar die heb ik er zojuist afgepulkt en nu weet ik niet of ik daar spijt van moet hebben :o
|
Citaat:
|
Wow.
|
Welnu, tijd om me klaar te maken om te gaan slapen! Wat, nu al? Ja, nu al.
|
Ik had dat nummer van dr trouwens ook nog nooit gehoord.
Tijd om te gaan. Daag. En slaap lekker Sarah! |
mmm, mijn geluid bij youtube bleef haken en nu heeft mijn laptop geen geluid meer :confused:
|
absinthe naamzoek: Zie net de flyer, idd leuk (Y)
|
UUU NOG MINDER DAN EEN MaaaaaaAAAAAAAAAND
omgomgomgomgomgomgomgogogmgmgomgogm |
Poolse Hoeren <3
|
Goedenavond samen :)
|
Citaat:
Ik moet een beetje lachen om je kinderlijke blijdschap om die serie :d :o |
Sann! Ik heb een kimono en hij is vrij gaaf :cool:
|
Citaat:
|
nog maar een keer.
|
Citaat:
|
'oi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:Y :y :y :y :y :y :y
|
Oei, tegen zoveel overtuigingskracht kan ik haast niet op.
|
Maar ik ga het toch proberen.
:n:n:n:n:n:n:n:n:n
Spoiler
|
|
de verbinding hier laat je lol-plaatje niet toe..
|
mijn internet explorer heeft altijd maar moeite met gifjes; ze laden voor geen meter
|
als ik het goed begrijp wordt er nu gezopen op de neude. daar was ik net -o-
waarom krijg ik geen amber-alert? :mad: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:mad: |
Citaat:
|
Morgen weer vroeg op DONOTWANT.
Gelukkig is er een nieuwe Stargate. |
Ik moet eigenlijk ook vóór 02:00 in bed liggen. Tien tegen één dat ik dat niet ga halen want: ik suck :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga morgen zo weinig mogelijk uitvoeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom staat pokeren tussen aanhalingstekens :o?
|
Dat moet je Rationeel maar vragen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |