![]() |
Sporten zonder competitie
Zijn er sporten zonder competitie? Ik hou namelijk totaal niet van sport, maar vroeg me af of er misschien sporten zijn zonder wedstrijden, dan zou ik het misschien nog overwegen..
|
Zoek je een sport zonder wedstrijden in het weekend, of gewoon helemaal geen enkele competitie (dus ook geen toernooien e.d.)? Als je gewoon een sport zoekt waar je niet op zaterdag uit je nest moet om te spelen kan je gewoon gaan zwemmen, of martial arts en andere individuele sporten beoefenen.
|
Aikido heeft geen competitie.
|
fitness, paardrijden, hardlopen zijn een paar voorbeelden
|
Je kan altijd kiezen voor alleen trainen en dan niet wedstrijden te spelen. Als je niet vast wilt zitten aan tijden ofzo kan je beter een abonnement nemen bij een zwembad/fitnisclub in de buurt en dan gaan als je zin hebt. Of je kan hardlopen.
|
Circus :)
|
Citaat:
Verder zijn er ook sporten die er zijn waar je alleen voor je lol mee kan doen... Fitness, hardlopen, enz.. enz... |
skeeleren, of n halfuurtje per dag op de trampoline...
|
sportschool
doe ik ook |
tennis kan ook zonder competitie.
|
Of natuurlijk gewoon met vrienden uit de buurt af en toe voetballen op een trapveldje, joggen, zwemmen bij een plas als het mooier weer is, terwijl je dat afwisselt met het spelen met een bal of zo... Zijn niet echt "sporten", maar het is wel gezond, leuk én je zit er niet aan vast! (alhoewel, mijn vrienden sleuren me nog wel eens mee omdat het gewoon zo gezellig is xD)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |