![]() |
leeftijden zoenen??
welke leeftijden vinden jullie kunnen en welke echt niet bij zoenen.
bijvoorbeeld een jongen van 15 zoent met een meisje van 12 vinden jullie dit kunnen?? of vinden jullie dit raar?? ik niet maar heel veel anderen wel. mijn leeftijden die bij elkaar passen zijn: 15-12,16-13,17-14,18-14,19-15. xx |
15 en 12, beetje laag gegrepen vind je niet? zelfde geld voor al je andere leeftijden.
|
34 en 12
|
Nou, laat ik het zo zeggen. Ik ben 21 (en legaal op dit subforum, I know :D) en mijn grenzen liggen bij 17 en 30 op dit moment.
|
Hoe ouder, hoe minder ik het vind uitmaken, maar 17-25 vind ik denk ik wel het maximale wat nog kan. Al hangt het wel van de situatie af, het ligt er ook maar aan of het stel bij elkaar past. 15-12 vind ik in het algemeen nog net wel kunnen, denk ik, al klinkt het natuurlijk toch wel een beetje raar. Ik zie mezelf niet met een twaalfjarige zoenen, dat is nog jonger dan mijn broertje :s
|
12-15 vind ik kunnen, maar 13-17 bijvoorbeeld ook. 14-19, 15-20, ik vind dat leeftijd en liefde elkaar niet in de weg moeten zitten. Maar dan ga ik er natuurlijk vanuit dat er daadwerkelijk liefde in het spel is, en dat is bij menige vorm van affectie lang niet altijd het geval. Een zoen-grens heb ik eigenlijk niet, zoenen vind ik niet boeiend. Mijn relatiegrens ligt 13 (maar dat moet wel uitzonderlijk goed voelen) - 19 (idem).
|
Ik ben 17 en mijn grenzen liggen op 15 en 22 op dit moment :)
|
hangt egt totaal van de persoon af. ik zie jongens van 13 die 2meter zijn, maar ook van 1.50.
|
15 en 12 vind ik een beetje raar, maar als het meisje dan 13 is dan vind ik het wel weer kunnen...
|
Als ik echt verliefd ben dan maakt het me niet uit. Al denk ik niet dat ik snel verliefd zou worden op iemand boven de 20, of onder de 14.
|
ik ben 16 en met een jongen tussen de 16 en 19 kan volgens mij nog wel maar denk niet ouder en jonger
|
hoezow geen jongens die jonger zijn dan jij dan?
|
ik ben 12 en heb gezoend met iemand van 14
maar we zitten allebei in de 2e. ik vind dat het meer uitmaakt in welk leerjaar je zit dan welke leeftijd je hebt, want zoals ik, ik ben 12, heb een groep overgeslagen, en zit op 2gymnasium en ben dus verder ontwikkeld dan iemand van 12 die in groep 7 zit, die waarschijnlijk dan is blijven zitten ofzo. |
is dan nog altijd groep 8 als ie één jaar blijft zitten...
OT: 12-15 ligt sterk aan de personen en intenties van beiden, in principe natuurlijk altijd, maar zeker omdat er dan gewoon al 3 jaar tussen zit, 1/4 van hoe oud de ene is, weegt dit voor mij nog sterker.. 13-15 heb ik dan al minder moeite mee en als je 13/14 bent vind ik sowieso dat je al zelfstandiger bent en kan zijn dan wanneer je 12 bent... Tot zover dan mijn mening. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |