![]() |
Wat wordt dit jaar het moeilijkste vwo-examen?
Welk examen zie je het meest tegenop? Wat verwacht je dat heel moeilijk wordt? En welke juist heel makkelijk?
Ik vond de examens (inmiddels alweer een paar jaar geleden) fantastisch: de dagen zijn kort, het weer is goed en je hebt bijzonder veel eigen tijd. Genieten. |
Denk dat Wiskunde voor mij wel te doen is, talen wordt moeilijker voor mij!
|
Scheikunde wordt een ramp:(
|
Citaat:
Frans wordt het moeilijkst denk ik. M'n woordenschat is volgens mij niet al te best dus dat kan een probleem worden :s |
Wiskunde wordt (over een jaar, sorry als het per se voor dit jaar moest zijn) mijn grootste en waarschijnlijk ook enige probleem. Al heb ik gehoord dat Latijn ook erg moeilijk is.
|
Ik ben bang voor M&O.
|
Ik ben bang voor Frans en M&O.
Engels wordt denk ik de makkelijkste (voor mij dan) |
Biologie, want dat is op de laatste dag, vlak nadat ik me drie uur op Latijn heb moeten concentreren.
|
Citaat:
Jaloers... ik heb nu voor mn schoolexamens net gemiddeld een 5,5, dus hoop ook maar op een 5,5 voor het centraal.. |
Op dit moment vrees ik het meest voor natuurkunde. En Nederlands, maar dat lijkt me ook een stom eindexamen. Maar ik hoef (gelukkig?) pas volgend jaar. :P
|
Owacht, maar ik doe geen vwo.
|
Ik denk economie en Engels. Ben er slecht in. :(
|
Ik denk dat natuurkunde best moeilijk gaat worden. En scheikunde waarschijnlijk ook.
|
Ik vrees heel hard voor engels, natuurkunde & scheikunde :(
|
Ik vond het altijd wel ontspannend werken om te berekenen wat ik minimaal nodig had. Je mag twee vijven staan toch? Als je dan nu bijvoorbeeld gemiddeld een 5,3 staat voor natuurkunde, heb je straks gemiddeld een 4,5 nodig. Dan moet je op je examen dus een 3,7 halen. Nou, zelfs als je natuurkunde heel moeilijk vindt, moet dat nog wel te doen zijn. :)
|
Een 5 en een 4 zelfs! Tenminste, op Havo.
|
M&O wordt erg moeilijk, maar daar ben ik wel redelijk goed in.
Duits wordt een ramp, ik heb met moeite mijn cijfer omhoog gehaald naar een 4.5 :X |
Citaat:
|
Citaat:
Of een 7, als het realistisch is haha. |
Citaat:
Gelukkig hoef ik nog niet, maar wel leuk om zo hier te lezen. |
Citaat:
|
ik ben vorig jaar gezakt, nu zit ik op het VAVO met 3 vakken ENG,NL en FR
ik hoef maar één 6 te staan en geslaagd. Heb al genoeg combinatiepunten nou van de talen is niks moeilijk. je moet oefenen en niet netals ik niks te doen erin gaan anders ga je eraan. van deze 3 talen kan je het makkelijkst punten verliezen bij NL (samenvatting)!!! en omdat het de 1ste toets is en je eraan moet wennen dus pas op:P |
Biologie... Sowieso. Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik eraan denk.
|
Wiskunde B... Volgende week nog een herkansing waarmee ik hopelijk een 4.5 voor mij SE's kan komen te staan, maar ik heb nu al slapeloze nachten over het CSE
Verder zie ik er niet zo tegenop :) |
Ik hoef pas volgend jaar examen te doen, maar ben nogal bang voor scheikunde. Ik krijg al de rillingen als ik het woord uitspreek.:P
|
Economie en m&o gaat dodelijk worden, vooral door het slechte onderwijs dat ik dit jaar krijg.
|
Natuurkunde en Wiskunde B ! maar goed, deze twee vakken interesseren mij het meest dus dat moet goedkomen;)
|
Duits.. nooit in de les geoefend ervoor en thuis doe je dat ook niet zo snel.
Nu sta ik daar nog maar net een 5,8 voor ofzo, dus ik hoop echt zo dat ie te doen is. En verder moet ik voor wiskunde B minimaal een 5,7 hebben. Maar als ie net zo is als vorig jaar, dan zie ik daar niet zo tegen op. |
Ik zie zo op tegen natuurkunde en scheikunde! Daar ben ik echt niet goed in. De talen komen wel goed denk ik.
|
Nederlands ging zo slecht. :( Hopelijk is de rest gemakkelijker.
|
Citaat:
|
Eem 7,0. Daarmee was ik trouwens ook erg ontevreden. Ik stond eerst veel hoger, maar de afgelopen periode had ik een mondeling voor 25%, waarvoor ik een 6 kreeg.
|
/test
Kan ik hier posten ja? ;d En natuurlijk wordt Wiskunde het allurstomst. :Y |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |