![]() |
Vragenlijst seksualiteit jongeren
Hey iedereen,
Ik ben een student sociologie aan de Universiteit Gent. Voor een vak dat ik volg wil ik het seksueel gedrag bij middelbare schoolstudenten onderzoeken. Iedereen tussen de 14-18 jaar mag deze enquête invullen. Let op, het taalgebruik in de enquête is soms nogal expliciet. Uiteraard is de vragenlijst volledig anoniem! Je zou mij er veel mee helpen als je de vragenlijst invult! De vragenlijst duurt slechts een tiental minuutjes om in te vullen. Nadien zal ik de algemene resultaten hier ook posten. Alvast bedankt, Bart. Hierbij de link: www.thesistools.com/web/?id=185140 |
Oh ik heb hem aangeklikt, maar ik ben Nederlands en heb dus niet onderwijsvormen als ASO enzo. Moet ik dan ASO aanklikken als ik VWO doe? Dat lijkt het meest op elkaar denk ik.
En na de eerste 4 vragen krijg ik deze melding... Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/thesis/domains/thesistools.com/public_html/shared/include_connect.php on line 90 connection error with the database, please contact the webmaster. ...dus ik kan hem niet invullen. Ik probeer het later nog wel een keer :o |
Oh hij doet het alweer! Maar dat Ja en Nee is nogal verwarrend, juist of onjuist zou beter zijn.
|
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, maar waarom 2 maal hetzelfde topic?
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post31469370 |
@Naimin: ik wist niet goed waar ik het moest posten, mijn excuses voor de dubbelpost.
@Daimera: aangepast naar juist of fout, bedankt voor de opmerkingen. De enquete is inderdaad gericht op het Belgische onderwijssysteem. Als je dit niet invult, geen probleem hoor. Het zijn vooral de vragen die daarna komen die belangrijk zijn. Doordat de server gisteren overbelast was hebben velen de enquête jammer genoeg niet afgemaakt, waardoor die gegevens onbruikbaar worden. Ik wil jullie allemaal nog eens oproepen om de vragenlijst in te vullen. Wie het al heeft gedaan: hartelijk dank! |
Ingevuld. In plaats van VWO heb ik ook ASO ingevuld.
|
Citaat:
|
Crosspost met seksualiteit. We hebben besloten dat ie daar beter past, dus hier gaat ie dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |