![]() |
[RTL 5] Echte meisjes in de jungle
http://www.rtl.nl/reality/echtemeisjesindejungle/home/
Elke donderdagavond. Ik heb gister gekeken en vond het verrassend leuk. Heerlijke pulp. (y) |
Haha : )
|
Ik vond het ook wel grappig. Vooral de combinatie van die meisjes.
|
Hoorde op de radio dat tijdens de herhaling het slachten van de kip niet allemaal wordt uitgezonden.
Echt onzin! Zo gaat het toch normaal ook, nouja dan zonder die gillende meisjes! Verder vind ik de meisjes verschrikkelijk dom!! |
ik ben fan van Ymke.
|
Dat blonde meisje? van take me out ofzoiets, die is wel grappig
Deze week gaan die Amanda en nog 1 vechten, en ze was nog wel zo volwassen haha |
Citaat:
|
Ja, maar ik vraag mij wel af of je echt zo dom kunt zijn. En het niet overdrijft voor televisie.
Ik ken niet zulke domme mensen. En als juf zijnde kom ik genoeg kinderen tegen met een IQ van 80en minder! |
Ik was zo blij toen ik zag de line-up voor deze show zag. Amanda <3, Michella <3, Nadia <3. En de Gooische kutten vind ik in hun eigen programma te irritant, maar als ze uit het comfort-zone zijn en flink lijden, denk ik dat ik ze wel kan verdragen.
|
Citaat:
Amanda vind ik echt irritant, en ik vroeg me af wat zij bij zoveel jonge meisjes deed, maar dat mens is gewoon pas 24 :eek:. Ik dacht echt dat zij eind dertig was ofzo. |
Citaat:
|
Vinden jullie dit programma leuk ja? Ik kan er echt niet naar kijken, erger me dood.
|
Haha ze lijkt ook wel oud inderdaad! Denk door het vele roken en zonnebank ofzo :P
En die michelle dan waarmee ze gaat vechten is 30 jaar lol |
Saaie shit.
|
Zet een stel hersenloze meisjes bij elkaar, en je krijgt iets unieks. :)
|
Jeetje, eerst een kip doodslaan, dan een levend visje in hete frituurolie gooien. :d
|
Citaat:
|
Haha, echt he. :d
|
ook echt na dat visje
'Dat moeten we vaker doen!' 'Ja daar kan ik wel aan wennen' *zucht* |
Prima hersenloos vermaak idd (y)
|
Aan de ene kant is het enorme entertainment programma's als: dames in de dop, echte meisjes in de jungle, lekker slim allemaal programma's waarin die (hersenloze) meisjes centraal staan. Maar ik zou het ook leuk vinden als er een programma zou komen waarin de de wat(slimmere) mensen centraal zouden staan.
|
Leuk dat de meest onderschatte heeft gewonnen (y)
wel jammer dat het weer werd gespoilerd op de site van rtl toen ik het wilde terugkijken :rolleyes: |
Het gaat wel achteruit met de tv de laatste tijd :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |