![]() |
Gespest door jongere kinderen
Hoi
ik en mijn vriend zijn allebei 15, maar een groep irritante mensjes van 11/12 jaar (gedragen zich als 16/17) zitten mijn vriend nu te plagen/pesten omdat hij iemand geslagen zou hebben. Hij zegt tegen mij dat hij niemand heeft geslagen, en al zou hij iemand hebben geslagen dan vindt ik alsnog dat ze wel erg overdreven irritant doen! Weet hier iemand raad mee? |
niet bang voor ze zijn en er tegenin gaan als ze weer irritant doen
|
Ik zal het 'em zeggen, hij durft nl niet zelf online te komen
|
Ertegenin gaan zal ws niet helpen,
doorgaans geeft het jongere kinderen een kick als ze oudere de baas kunnen, als je niet reageert kunnen ze dat niet, en is het voor hun dus eigenlijk gewoon hopeloos nog te pesten want het geeft ze geen aanzien meer bij leeftijdsgenoten... |
Negeren. Want als je gaat happen vinden ze het alleen maar leuk.
Na verloop van tijd verwacht ik dat het wel stopt omdat de lol er dan vanaf is. |
Hij zal er blij mee zijn, want hij gaat er bijna elke keer op in, idd is negeren beter
|
Zeg tegen je vriend dat hij zich moet vermannen, hij is 3 jaar ouder en waarschijnlijk een kop groter. Ik zeg niet dat hij tikken moet gaan uitdelen maar als je als 15 jarige door kinderen van 12 wordt gepest doe je echt iets fout.
|
Citaat:
Mensen die pesten, doen het juist vanwege de reactie die je maakt. Negeer je ze, BORING. Dan kappen ze wel |
Gewoon proberen te negeren. Juist jongere kinderen vind het leuk als iemand dan reageert.
|
|
@Onait Sirch,
dat was omdat die jongen al hartstikke lang lastiggevallen werd door hetzelfde groepje mensen, dan krijg je echt zulke neigingen geloof me!! Ik heb zelf ook wel eens zulke acties uitgevoerd maar dan in een iets mildere vorm:bloos: |
Nou wil ik geen dromen verpesten, maar negeren werkt echt niet altijd.
|
in dit geval denk ik wel dat negeren de beste oplossing is, maar je zult me ook nooit horen zeggen dat het altijd de beste oplossing is, want in veel van de gevallen idd niet....
ik ben momenteel erg fan van het vastpraten van mensen... |
Citaat:
Wat echter wél altijd werkt: |
Citaat:
|
En als je er nou een zn nek omdraait en gaat lachen waneer ze huilend in paniek wegrennen?
|
@Aicanaro,
dat lijkt me wel heel erg ver gaan, buiten dat wanneer je een nek omdraait diegene niet eens weg kan rennen.... er zijn heus wel andere oplossingen te vinden voor dit probleem... |
Je moet het natuurlijk niet zo letterlijk nemen, maar ik neem wel aan dat je vriend ze makkelijk fysiek de baas kan.
|
Vooral als die lui jonger zijn werkt negeren echt het beste. Als zij beweren dat je vriend iemand heeft geslagen terwijl dit niet zo is, en hij slaat een van hen, dan hebben ze namelijk een punt.
Probeer eerst maar eens om ze helemaal compleet te negeren, ook niet kijken. Als dat niet werkt, dan weer verder kijken. |
En wat dan als ie iemand geslagen heeft? big deal? Zeg dat het niet per se de laatste keer is.
|
Hoe sluit is dit topic??? Heb wel genoeg antwoorden gehad :)
|
Citaat:
|
Een juiste ram op de bek zet ze wel in hun plaats. Really. Als ze bang zijn, doen ze niets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |