![]() |
Gek?
Ik heb echt het gevoel alsof ik totaal gek word. Ik voel me altijd totaal kut om helemaal niks. Ben laatste tijd heel erg bang voor mensen! Terwijl ik dat vroeger totaal niet had. Ik zweet me elke dag totaal kapot van angst! maar ik heb geen idee wat ik nu zo eng aan mensen vind. Of misschien is t wel iets heel anders waar ik bang voor ben. Ik heb helemaal geen echte vriendinnen meer. Omdat ik natuurlijk opeens zo vreemd doe. Het voel net alsof ik alleen ben. En stel mezelf waarschijnlijk ontzettend aan, want durf niet eens meer een praatje te beginnen. Heb er ook geen zin in, maar aan de andere kant wil ik vriendinnen hebben.
(pdd-nosser 15 jaar) |
Hee,
Ik ben een meisje van 14, en heb ook pdd-nos, ik wil het hier wel met je over hebben, want ik heb dit ook lange tijd gehad, maar wel liever via de pm:bloos: Laat maar weten:p Xx |
wat is pm ?
|
dat is een privebericht:p
dan kun je via het forum contact hebben met forummers zonder dat het openbaar op internet staat... Ik heb er een naar je gestuurd by the way |
Wat is PPD? Is dat dat je dan een mongol bent?
|
@hierboven, pdd-nos is een ASS
maar aangezien je dat ook wel niet zal weten, pdd-nos is een vorm van autisme, een met hele varierende kenmerken, |
Citaat:
OT: misschien moet je hier met iemand in je omgeving mee praten? Je ouders bijvoorbeeld. Ik zou ook niet weten waar het vandaan komt...:( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |