![]() |
ongesteld ;s
Ik ben voor 't eerst ongesteld geweest op 2 februari 2011,,
maar deze maand heb ik helemaal niets :S Is dat vreemd?? Want ik vind 't wel raar ;x Njaa, alvast bedankt :D |
Het is normaal dat het nu nog onregelmatig is.
|
Bij mij zat er tussen de eerste keer en de tweede ook iets van drie maanden oid. Je lichaam moet nog een beetje 'op gang komen', denk ik. :P
|
Niets om je zorgen over te maken, zo in het begin.
|
In het begin zat er bij mij ook steeds zeven weken tussen. Het is normaal dat je zeker het eerste jaar onregelmatig ongesteld bent en ook daarna hoeft jouw cyclus niet perse een maand te duren, kan ook wat langer of wat korter zijn. Ik ben in de twee jaar tussen dat ik ongesteld was en ik aan de pil ging nooit regelmatig geweest.
|
Het zou pas raar zijn als iedereen exact om de vier weken ongesteld zou zijn, zo robotachtig zijn onze lichamen ook weer niet (behalve die van de mensen die de pil slikken dan). ;)
|
Ik was in het begin ook heel onregelmatig ongesteld, dan om de twee weken, dan weer drie maanden niet, etc. Heel normaal in het begin. Nu heb ik een cyclus van braaf 28 dagen, precies volgens het boekje :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij zat er tussen de eerste en de tweede keer zelfs zes maanden.
|
Geen probleem. Als je pas net ongesteld bent in het in het begin heel onregelmatig. Daar is niets mis mee. Dat duurt een jaar/een aantal jaren, dat verschilt per persoon. Ik ben het vanaf oktober 2007 - en nog steeds wat onregelmatig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |