![]() |
Help! Hoe kom ik over hem heen?
Hoi,
Ik ben nu al 3 jaar verliefd op een jongen uit mijn jaar, en ik wordt er steeds wanhopiger van. Ik kan maar niet over hem heem komen en wordt jalours elke keer als hij met andere meisjes praat, vooral als ik hem zie tijdens uitgaan. Ik voel me er heel kut door, en ik moet echt over hem heen komen, Heeft iemand alsjeblieft tips voor mij? Ik kan dit echt niet meer aan. Groetjes |
Hem niet leuk vinden kan een optie zijn. Zoek zijn negatieve dingen op en gebruik dat om hem minder leuk te vinden. Je kan hem ook gewoon vragen maar weet niet of je dat in gedachten had.
Of probeer iemand anders leuk te vinden. Zoeits maar misschien heb je er niets aan maar succes! |
Citaat:
|
ik weet hoe je je voelt.
ik was zelf ongeveer vier maanden verliefd op een meisje en anderhalve maand geleden heeft ze me afgewezen. ik heb er nog altijd veel problemen mee ondanks ik weet dat ze me niet wil en ik me erover moet zetten. tijd heelt alle wonden, zeggen ze. dat en veel leuke dingen proberen te doen waardoor je niet aan hem denkt. andere tips kan ik je niet geven. |
Waarom probeer je er niet achter te komen of hij misschien ook iets in jou ziet? Na drie jaar kennen jullie elkaar al best goed denk ik? Of heb je dat al geprobeerd?
|
je hebt twee opties
naar hem toe gaan en het hem vertellen; als hij je afwijst dan zal je vanzelf wel boos worden en dan heb je meteen veel minpunten, als hij jou niet leuk vind dan is dat jammer dan mist hij een leuke meid! of inderdaad lijstje maken minpunten pluspunten, lekker uitgaan, feesten, andere jongens meeten.. nee heb je, ja kan je krijgen.. als je het hem nog niet verteld heb, moet je dat doen of in iedergeval er op af gaan! Je leeft maar 1 keer toch ;) Liefs, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |