![]() |
Laptop beeldscherm
Ik heb hier een Laptop Sony VGN-FZ21Z met Windows 7 (32-BIT) en in het beeldscherm zitten strepen die er niet horen ,, er zit waarschijnlijk een fout in de video-kaart, want bij persoonlijke voorkeuren kan ik de rand niet transpirant krijgen. De resolutie is verder in orde.
Graag hulp :D |
Heb je al geprobeerd je Videokaart driver te updaten
|
Om te kijken of die strepen echt aan de videokaart ligt zou je de laptop even op een andere monitor kunnen aansluiten, als hij daar hetzelfde probleem heeft ligt het idd aan de videokaart.
En dat transparant krijgen, staat alles aangevinkt bij visuele effecten aanpassen? Zo ja, dan denk ik ook dat het aan de drivers ligt. |
Hoe moet ik de videokaart driver dan updaten???/ ik kan niet eens vinden hoe de videokaart heet !!!!!!!!!!! HELLEPIE
|
|
Hallo,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet veel aan heb!! Kan iemand mij meer helpen ??? |
In die links staat precies dat wat je nodig hebt. Daartussen staat de driver voor je videokaart.
|
ik denk dat hij bedoelt dat hij het niet snapt...
|
Onder configuratie scherm staat de tab "systeem". daar kun je kijken welke hardware er in je pc zit. Dus ook de video kaart ;)
|
De links van shoebuddy linken direct naar de drivers voor de videokaart (NVIDIA GeForce 8600M GS) van jouw type laptop op de sony site. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |