![]() |
Welke mobiele provider is goed?!
Welke mobiele provider hebben jullie,
En is die ook goed?! Welke zullen jullie aanraden?! ____________________________________________ Hebben jullie ook internet op je mobiel en is dat goed?! |
Ik heb nu een T-mobile prepaid simkaart en ik ben er heel tevreden over. Al mijn sms'jes komen gewoon aan en ik heb altijd minstens twee streepjes bereik, en dat is in de kelder van mijn school. Het voordeel van het feit dat Nederland maar een klein land is is dat het niet erg moeilijk is om het hele land te dekken, in tegenstelling tot grote landen als China of de USA waar de grootste providers niet eens bij de 80% dekking komen.
|
Ik heb Simyo, van KPN, en daar ben ik ook erg tevreden over. Het is prepaid, en je kan een dagbundel en een maandbundel voor internet kopen. T-mobile deed het hier nooit goed thuis, maar dat ligt er toch echt aan waar je woont want bij een vriendin doet T-mobile het wel weer prima.
|
Ik heb T-Mobile en ik ben heel erg tevreden. Of ik goed bereik heb of niet ligt wel aan het toestel. Met mijn Nokia N97 en mijn BlackBerry Torch 9800 kan ik praktisch overal bellen en internetten maar met een geleende iPhone en een Sony Xperia X10 ging dat wat minder.
|
Ben. Geen enkel probleem gehad, en ik kan overal bellen.
|
Ik heb ook T-Mobile en na gister ben ik absoluut niet meer tevreden.
|
Ik heb trouwens geen last gehad van de storing. (Y)
|
Ik wel, heb verdomme 2 uur op het station moeten wachten omdat ik m'n schoonmoeder niet kon bereiken, ik zou bellen zodra ik er was -_-
|
Dat is best wel stom. (n)
|
Ja, daarom heb ik het dus even gehad met T-Mobile ;)
Ze willen ook op geen enkele manier compenseren, achterlijk bedrijf. |
vodafone, altijd bereik en 9 cent per sms..
|
Vodafone vind ik veel te duur. Veel prijzen staan gemeld als excl btw (zonder dat ze dat er duidelijk bij zetten). Of vaak in kleine letters kosten die er nog bijkomen. Ook heb ik 2 jaar een abbo bij vodafone gehad, waarvan ik de laatste 1,5 jaar nooit mijn tegoed heb kunnen opvragen via de website, omdat er altijd storing was.
Nu heb ik tmobile. Dat bevalt opzich wel. Gistere pas voor de eeste keer een probleem mee gehad (die storing). Als je prepaid wilt zou ik voor simyo gaan. |
Ik heb nu iets meer dan 2 jaar Simpel.
Heb het al bijna zolang als het bestaat (voor zover ik weet), hoef maar 2,50 per maand te betalen voor 60 minuten bellen én 60 SMS. Dat heb ik 2 jaar lang met het netwerk van KPN gehad. Netwerk van KPN werkt perfect, slechts een paar keer storing gehad, niets op aan te merken. Sinds ongeveer januari is dit echter overgegaan op T-Mobile. Vergeleken met KPN is dat ronduit bagger. Als ik mijn telefoon (HTC Hero) uit mijn broekzak haal, geeft hij op school vaak eerst 'Geen verbinding. Alleen alarmnummers' aan. Na enkele seconden heeft hij dan opeens volop bereik. Soms heeft hij vrij lang (tot enkele uren achter elkaar) gewoon geen bereik meer. Zodra ik dan 3G aanzet, heeft hij voor het bellen en SMSen opeens wel weer maximaal bereik. Ook als ik het daarna weer uit zet. Kortom: het buggt als een gek. Gelukkig heb ik van Simpel wel als troost een half jaar gratis 500 MB/maand internet gekregen (t.w.v. 10 euro per maand). Als ze me dat niet hadden gegeven was ik al lang weg geweest! Ik raad je echt een provider aan die gebruik maakt van het KPN netwerk. Dat heb ik in het verleden 2 jaar van Tele 2 gehad, ging perfect. Weet alleen niet of dat nog steeds zo is... |
Hi, met studenten pakket is het lekker goedkoop
|
Allemaal bedankt voor jullie meningen!
________________________________ Ben er nog steeds niet uit maar IIG een stukje verder XD |
T-Mobile vind ik erg fijn (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |