Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   zoenen+uiterlijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1830385)

slangengek5 28-03-2011 17:32

zoenen+uiterlijk

een vraag voor de meisjes hierow:

bij het uitgaan vallen jullie dan ook op jongens die er jonger uitzien dan ze zijn zegmaar ik ben 15 jaar 1.75 lang en zie er qua uiterlijk meer uit als 13-14 als ik dan een keer uitga kijkt iedereen me raar aan is dat normaal? ben volgensmij niet egt lelijk ofzow xd

en wat zou ik eraan kunne doen xx

muchachomalo 28-03-2011 18:25

Citaat:

slangengek5 schreef: (Bericht 31479537)
een vraag voor de meisjes hierow:

bij het uitgaan vallen jullie dan ook op jongens die er jonger uitzien dan ze zijn zegmaar ik ben 15 jaar 1.75 lang en zie er qua uiterlijk meer uit als 13-14 als ik dan een keer uitga kijkt iedereen me raar aan is dat normaal? ben volgensmij niet egt lelijk ofzow xd

en wat zou ik eraan kunne doen xx

jow ik ben dan wel een jongen maar reageer tog :P

ik heb eigenlijk maar 1 tip
koop airmax dan lijk je wat langer (y) (Alhoewel ikze kotslelijk vind :P)

Edelweiss 28-03-2011 19:21

ligt eraan hoe je haar en kleding zitten? kun je het een beetje beschrijven?
dan kan ik een beter antwoord geven :D

slangengek5 28-03-2011 21:37

@bloem

heb blond haar stijlen gewoon verschillend maak er elke keer wat anders van vind ik mooi,gewoon simpele kleding wat lekker zit niet opvallend gewoon normaal.

Diamera 28-03-2011 21:45

Om de vraag uit je openingspost te beantwoorden; ik val juist meer op wat ouder uitziende jongens, maar ik ga nooit uit dus ik bedoel meer in het algemeen.

Wat je eraan kan doen dat je er jong uitziet? Niet zo veel ideeën eigenlijk, behalve dat je je niet te veel zorgen moet maken omdat het met de jaren wel zal veranderen, en het is nou eenmaal een deel van je uiterlijk waar je imo niet bijster veel aan kunt doen. Is het meer je gezicht of maak je je zorgen om je lengte? Want volgens mij is 1,75m niet zo kort voor een jongen van 13-14.

Heb je al baardgroei? Stoppels kunnen een beetje een verschil maken, al moet je niet zo'n donssnorretje gaan laten staan want dat is verschrikkelijk :n

slangengek5 29-03-2011 12:56

meer mijn gezicht maar ik ben 15 over 2 maanden 16 en geen 13/14 dus ik zou er graag wat ouder uitzien

Thinus 29-03-2011 15:03

misschien dat een ander kapsel helpt?

Edelweiss 29-03-2011 17:07

Citaat:

slangengek5 schreef: (Bericht 31480800)
@bloem

heb blond haar stijlen gewoon verschillend maak er elke keer wat anders van vind ik mooi,gewoon simpele kleding wat lekker zit niet opvallend gewoon normaal.

ook gel in? kuif ofzo? of een beetje naar voren gedingest (of hoe je dat noemt)?

gewoon normale kleding is altijd goed, opvallend hoeft niet hoor, dat is niet zo mooi (vind ik), zelf houd ik ook meer van gewone (goed zittende) kleding

verder moet ik er nog even over denken...;):D

JamieL94 29-03-2011 17:14

als je uitgaat dan is het wel logisch dat meisjes naar je kijken,
meisje zoeken vaak contact met jongens

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.