![]() |
Zoenen zonder relatie..
Discussie..
Hoe denk jij er over, geef ook een reden. XXX(L) |
Kan best. Als je een relatie te ver vind gaan en het alleen bij zoenen wil houden kan je dat doen. Klinkt natuurlijk best raar. Maar denk dat er altijd wel iemand is van de twee die een relatie wil hebben met ie ander.
|
Ik spreek niet van relatie als er nog niet eens gezoend is. En zoenen voor de lol, zonder relatie als beste uitkomst te hebben, vind ik niet zo'n probleem. Zo lang de een de ander maar niet bewust aan het lijntje houdt.
|
Kan best. Maar het is niks voor mij.
|
Citaat:
|
Dikke prima, ik ben voor (Y) Ik vind zoenen ook leuk als het zomaar voor een avondje is. Moet daar een reden voor zijn :confused:
|
Prima want je hoeft aan niemand 'verantwoording' af te leggen.
|
Citaat:
|
ik vind het het best kan, maar ikzelf doe daar niet aan mee.
ik zoen alleen met een jongen waar ik gevoelens voor heb |
Citaat:
Maar nu ik eenmaal een vriend heb, zoen ik daar mee en ik heb ook echt geen belang om met een ander te gaan zoenen ofzo. |
Ik vind zoenen gewoon lekker, en dan doe ik het gewoon zonder te veel gevoelens. Hoewel het wel lekkerder kan zijn als je een relatie hebt met iemand, maar dan was ik sowieso al begonnen met hem te zoenen.
|
Citaat:
ontopic: zoenen is toch leuk (y) en: voor zoenen is er inderdaad geen enkele wijze sprake van een relatie anders dan vriendschap :confused: |
Ik houd van zoenen, doen dus. (y) Maar het is wel anders dan toen ik zestien was. Toen was ik wat afwachtender, wat bezorgder ook, én toen zocht ik overal iets achter. Nu niet meer.
|
hmm.. ik denk zelf dat ik niet zo snel met iemand zal zoenen, wel in relatie dan..
is gewoon niets voor mij.. |
Ik vind het wel kunnen, als de ander er dan maar dezelfde ideeën bij heeft. Ik zou het zelf niet zo gauw doen denk ik, dan leer ik degene die het betreft liever eerst een beetje beter kennen.
|
Citaat:
|
Zelf zou ik het niet (snel) doen maar ik vind het wel kunnen. Ik zou het toch specialer vinden om met iemand te zoenen waarmee ik een relatie heb. Of in ieder geval goed ken.
|
Citaat:
|
Ikzelf vind zoenen al heel intiem. Ik zoen niet met iemand waar ik niiks mee heb. Waar ik geen gevoelens voor heb. En ik zoen liever wanneer ik iets wil met die persoon en die persoon met mij. Dus niet zomaar.
|
ik wacht op de ware :)
|
Ik zou niet met iemand zoenen waar ik geen gevoelens voor heb. Ook als ik een meisje net leer kennen ga ik absoluut geen speeksel met haar uitwisselen, wat door sommigen wel als heel normaal gezien wordt.
|
Alleen als ik aangeschoten ben zoen ik zonder gevoelens. Dan weet je dat je beide geen gevoelens voor elkaar hebt. Ik vind het dus wel kunnen als je aangeschoten/dronken bent, maar niet als je nuchter bent. Dan verwacht ik een dieperliggende reden waarom je zoent.
|
Ik vind alcohol daar echt zo'n waardeloze smoes voor hè (n)
|
tjaa, zoenen zonder relatie is niet zo'n probleem, maar soms krijg je wel verkeerde verwachtingen er van..
want je kan wel met iemand zoenen, maar dan zou je dus nog steeds niet weten of diegene echt wat voor je voelt, omdat hij/zij ook misschien wel denkt dat het niks betekent.. |
http://www.youtube.com/watch?v=XwWwd6b0b_I
Zoenen is leuk, als je maar een klik hebt met diegene, op welke manier dan ook, liefde, geilheid, drank of gewoon alle twee zin in zoenen. Het maakt eigenlijk niets uit, zolang je alle twee maar dezelfde achterliggende gedachtte hebt. |
Citaat:
als je geen relatie hebt, dan ist geen slappe smoes tog |
Ik zie niet in waarom je wel kunt zoenen zonder diepere gedachte als er drank in het spel is en als er geen drank in het spel is dat niet kan..
Verder vind ik t wel prima om te zoenen zonder relatie, zolang maar duidelijk is hoe en wat. :) |
Citaat:
|
Citaat:
als je wel alcohol ophebt dan vind ik t wel kunnen om een avondje los te gaan. |
Citaat:
|
Dan kun je ze naar mijn mening net zo goed helemaal over boord gooien, ook als je nuchter bent.
|
Citaat:
|
wat dus eigenlijk zou betekenen dat mensen die nooit alcohol drinken (en dus niet dronken kunnen worden) en mensen die gewoon hun grenzen goed kennen en niet verder komen dan lichtelijk aangeschoten.. Niet mogen zoenen omdat je serieus moet zijn wanneer je nuchter bent?
|
Citaat:
|
Ik zou wel zoenen zonder dat ik met diegene een relatie heb, maar ik moet de jongen dan wel op zijn minst leuk vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn reactie is een minuut later geplaatst dan de jouwe, heb de jouwe ook niet gezien voor die van mij weg was. Mijn reactie was ook meer bedoeld naar Rysair. Sorry voor de verwarring.
|
meeste relaties begint met zoenen
|
ik vind dat je niet perse en relatie moet hebben, want dan zou je als je helemaal zat bent, en iemand op zn bek pakt dus meteen een relatie hebben? bullshit :D
|
Prima (Y) seks zonder relatie gaat ook prima, dus waarom zoenen niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp zul jij dus nooit nuchter een meisje zoenen en beginnen jouw relaties met alcohol? |
Hahaha denken dat alcohol echt het verschil maakt.
|
ik zoen zelf ook zonder relatie en dat komt niet doordat ik drink of zo.
ik vind hem leuk, ben verliefd, maar hij vindt mij alleen leuk dat hij me aardig vindt e.d... waatom hij dan wel wil zoenen weet ik niet precies maarja.. ik ben allang blij dat hij dat ook wil (: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alcohol zou geen enkel verschil moeten maken in de dingen die je doet. Ook met alcohol op ken je grenzen. Dit geldt natuurlijk voor alles. Ik kan me niet herinneren dat ik met alcohol op ooit iets heb gedaan wat ik nuchter niet zou doen. |
ik vind zoenen zonder relatie prima, maar dan moet je wel zeker weten dat de ander ook alleen maar met je zoent omdat hij zoenen gewoon lekker vind. Anders kun je de ander gevoelig pijn doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |