![]() |
Saaisbestek #1352
En verder!
|
(Y) Mooie titel :P
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 48 Etmakas 39 Little Phoebe 36 Rationeel 33 Schrödinger 32 Absinthe 32 Carn 30 Moz 30 Paranoide 27 Lorelei 15 snoopy 15 Pippeloen 13 Sarah 12 deadlock 12 Volkert 11 Geel 10 Noedelhap 10 Dobermann 10 Panopticon 9 Mc Kauw 8 always-midnight 8 Batave 7 mijamoto 7 Queasy 6 Andijvie 6 Martiño 5 Tink* 4 Pierrot 4 Havock 3 Doux 3 Trimm Trabb 2 Lucky Luciano 2 Missy 2 Daboman 2 Elmp 2 White Trash 1 SanjaLeene 1 Sabir 1 Paperz 1 Rettich 1 Uice 1 Toon topic & sluit venster |
Citaat:
Citaat:
http://images1.memegenerator.net/MLI...uck%20Yeah.jpg Citaat:
|
|
Citaat:
Enneh... Ik deed dat dus al :P Citaat:
|
@dobermann: whats up met de onkyo's?
|
Ik associeerde het al met bestek voor je opmerking :Y
|
Citaat:
|
Ik las net in mijn psychologieboek iets als "De meeste mensen denken niet volgens de logica".. en het eerste wat ik dacht was "Dat had Schrödinger me ook wel kunnen vertellen.." :( :facepalm:
|
Kan iemand me de lol van foursquare uitleggen? :confused:
|
Citaat:
En je kunt ook al quoten uit gesloten topics! Wist je ook al dat je kunt zien wie er gepost heeft en hoeveel posts die persoon heeft gemaakt door op het nummer naast de topictitel te klikken? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De negerts hebben het dan wel een stukje leuker: Kentucky Fried Chicken King. |
Ik snap dat ook niet zo, die wil daartoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nouuu het begon ineens keihard te regenen en mijn was hing nog buiten
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snel afgehaald, maar het kwaad was al geschied en nu ben ik zelf ook nat PAH
|
ik snap sowieso niet zo goed waarom zo veel mensen denken dat wij allemaal maar precies willen weten waar ze wat wanneer aan het doen zijn.... :o
fuck jou, ik heb het altijd al veel te druk met beslissen wat ik zelf eens zou gaan doen :o |
maar ik ga nu dus even naar beneden op de bank een boterhammetje eten (met pindakaas!) en rond een uur of half 7 ga ik met de mannen 'pokeren'. dat jullie het maar even weten!
|
|
'pokeren'? wat 'bedoel' je daar 'precies' mee, als ik 'vragen' mag?
|
Citaat:
Poke - pokeren. |
'poker' ze! :D(N)
|
Hm, misschien moet ik vanavond maar bier gaan drinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht meer aan Rationeel die z'n vriendjes aan het 'pokeren' was met z'n Rationeeltje. Maar ok :p |
Duuuuuusssssss :D
|
Nja, hallo. Ik wéét dat je spelletjes met je vriendjes aan het spelen bent die niet bij naam genoemd mogen worden op het forum.. :D
|
Nu wil ik het wel weten :o wat voor spelletjes dan!?
|
:D Dit wordt weer zo'n typisch ding van had ie het nou maar gewoon gelijk gezegd, nu lijkt het veel erger :D
|
.sann :$:$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor! :bloos:
|
Ik heb een beetje spijt dat ik dat achternaamtopic gestart ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |