![]() |
Schoenen
Ik zoek al een tijde naar een nike type:
Het zijn redelik hoge nikes, rode swoosh, de lip is zwart en de randen langs de lip zijn ook zwart maar de rand aan de voorkant is glimmend zwart. Het gebied waar de swoosh in is verwerkt (swoosh loopt wel door naar achteren) is wit. Hoe heten ze??? ik zag ze pas bij footlocker. |
Misschien even bij Footlocker binnen lopen en vragen dan? Heb geen idee in ieder geval!
|
Je zag ze pas bij footlocker......
wat bedoel je dan eigenlijk met 'ik zoek'??? je hebt ze al gevonden :S |
Citaat:
|
Bij footlocker kom ik niet zo vaak...
|
Sportschoen?
|
De kleuren zeggen niet zoveel over het type bij nike. Die maken hetzelfde model in verschrikkelijk veel verschillende kleuren combinaties. Als ik jou was zou ik gewoon ff op de site van nike of nike id kijken voor het type van de schoen die je zoekt ;)
|
Kleuren zeggen niet zo veel bij nike. Bijvoorbeeld Blazers worden in enorm veel kleuren gemaakt, en dat geld voor meer Nikes. Dus ik adviseer je om naar de winkel te gaan waar je ze zag.
Overigens denk ik dat je zoiets zag? http://www.simplysneakers.com/wp-con...hite-red-1.jpg Dit is een Nike Dunk High; black white red |
Haha die klopt idd wel heel erg met de beschrijving :P.
(toch zou het nog steeds zo'n beetje elk ander type van nike kunnen zijn en kan ts dus beter bij een site van nike) |
Maar deze bedoelde ik idd, dankje
|
Citaat:
|
Ik wil ze online bestellen, is myjordanshoes.com veilig of moet ik een andere nemen. kom namelijk erg weinig in de buurt van winkels waar ik ze kan kopen.
|
Citaat:
|
Weet ik, ik heb nu ook NikeID's maar ik kan 'em daar niet maken vanwege de zwarte achtergrond, die moet dan wit, maar ik vindt hem zo mooier, en ik bedoelde trouwens: myjordanstores.com
|
Citaat:
|
Heb ze inmiddels besteld, 10 euro verzendkosten vielen nog mee, krijg ze loop van de week binnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |