![]() |
Informatica & Wiskunde D
Hallo iedereen,
Binnenkort moet ik mijn profiel kiezen met een paar vakken erbij. Het profiel dat ik ga kiezen is N&T, maar ik twijfel of ik Wiskunde D of/en Informatica erbij moet nemen. Ik zou dus graag jullie ervaringen willen weten met deze vakken (toetsen, leerstof, opdrachten, etc) |
Wat wil je later gaan doen?
|
Wiskunde D is voor veel mensen in mij klas die het gekozen hebben een grote afknapper geweest, en informatica is bij ons op school volgensmij niet te kiezen .
|
Citaat:
@Silvano08, leuke avatar :D |
Citaat:
Mijn huidige vind ik ook wel leuk :y |
geen idee wat wiskunde D is maar NT is een leuk uitdagend profiel.
|
Ik heb zelf ook NT met informatica en wiskunde D en doe over 2 weken examen.
Wiskunde D had ik als extra vak, en ze hadden me al gewaarschuwd dat ze havo met vwo gingen samen voegen omdat er altijd weinig animo voor was. Dat vond ik helemaal geen probleem. Maar uiteindelijk ging het toch niet door omdat er maar 2 mensen interesse hadden. Informatica ging gelukkig wel door :D En ik vind het echt een super vak, ik wil het hierna ook gaan studeren. De basis van het programmeren in verschillende programma`s heb ik geleerd. Werken met de formules in exel (blijkbaar was onze klas daar heel slecht in) De geschiedenis van processors enzo. en met bits en bytes rekenen in het binair stelsel en hoger stelsel. Echt zooo leuk :D Ik zou het zeker kiezen als ik jou was ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |