![]() |
eerste keer sauna... 1 probleem...
Hoi allemaal,
binnenkort ga ik met m'n vriendin naar Thermae 2000, daar is een sauna, je moet daar naakt. Ik heb er eig geen problemen mee om te gaan, alleen... ik kan er niet tegen als er andere mannen naar mijn vriendin kijken terwijl ze naakt in een sauna zit... Ze zegt zelf, wat ze zien hebben ze nog niet, maar ik voel me er niet gemakkelijk mee als er andere mannen naar haar kijken terwijl ze naakt is. Wat vinden jullie ervan als je vriend/vriendin wordt bekeken door vreemden? ben ik nou een aansteller of niet? En wie heeft ervaring met sauna's, zitten daar veel gluurders? |
De eerste keer dat ik naar een sauna ging hing daar een prachtig bordje: Beschaafd zijn vraagt niet om naaktheid, maar naaktheid wel om beschaafdheid.
Serieus, iedereen loopt daar naakt rond. Niemand "gluurt". Het is echt niet zo dat iemand er naartoe gaat alleen maar om naar naakte vrouwen te gaan kijken! Het maakt niemand uit dat je vriendin daar naakt rondloopt. Ik heb er zelf geen ervaring mee om te gaan met een vriendje, ik ga namelijk meestal met mijn moeder. Ik kan me voorstellen dat als je er nog nooit bent geweest dat je je misschien een beetje ongemakkelijk voelt. Maar geloof me, het is nergens voor nodig. Als je daar komt zul je het ook snel genoeg merken. Dus gewoon doen! |
Mijn vriendje mag dan misschien bekeken worden
door andere meiden, hij kruipt wel naast mij in bed. Hoeveel er in de sauna ook gekeken word. En iedereen is naakt, na tien minuten heb je dat niet eens meer in de gaten. Verder gaan mensen maar de sauna voor de sauna. Niet om te gluren. |
Voel je je ook ongemakkelijk als de dokter haar onderzoekt na een bepaalde klacht? Hij bekijkt haar ook niet als iets dat hem opwindt, zo doen saunagangers dat ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@TS: Ik zeg: Doen! Ga naar die sauna. Wat maakt het nou eigenlijk uit of mensen haar zien of niet? Volgens mij is dat puur een gevoel dat je vrij simpel met logica de baas kunt zijn. Ze is niet minder jouw vriendin als er iemand kijkt, je houdt niet minder van haar en zij ook niet van jou. Wat is het probleem? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |