![]() |
Te snel klaar
Nou, afgelopen week heb ik het voor de eerste keer gedaan met mn vriend.
Helaas kwam hij na 10 seconden (ik overdrijf niet, het was echt maar 10 sec) al klaar. Dat was echt kut, en nu zoek ik dus tips om het langer te laten duren. Hoe zorg je dat hij niet te snel klaarkomt? :( |
Oefenen, oefenen oefenen. ;) Probeer ook eens Durex Performa, ik heb er geen ervaring mee (ik heb sowieso geen enkele ervaring :P), maar er zit een soort verdovend middel in waardoor hij minder snel klaarkomt.
|
Is normaal en zal als het goed is vanzelf beter worden. Verder kan Durex Performa idd maar dan voel je ook in eens echt niks meer (rotdingen)...
|
Haha, nou dat zal ik je eens vertellen. Een vriend van mij had de eerste keer seks al bijna een orgasme voor hij er uberhaupt in ging. De volgende keer hield hij het 2 minuten langer vol. Ze zitten nu op een anderhalf uur, en de vriendin van die vriend vind dat soms niet zo prettig, omdat ze dan bijvoorbeeld seks hebben voor het slapengaan, maar omdat het zo lang duurt droogt ze een beetje op, gaat het pijn doen, en ondertussen is ze ook nog eens behoorlijk moe. En dan denk ze met een lach en een traan terug aan de twee minuten orgasme. :)
|
Citaat:
|
Inderdaad, net als dat als je voor het eerst een fruithapje eet, je na één hap vol zit. En tegenwoordig eet je lachend drie appels en heb je nog steeds zin in een kroket.
|
Het was ook zijn eerste x neem ik aan; dus nu is het kwestie van oefenen. Hij moet er wat meer aan gewend raken en dan zal het vanzelf beter gaan denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |