![]() |
Saai #1354
Want geen inspiratie.
|
hij is 'geschorst' :D
|
Ach maar een half jaartje, het had geloof ik ene jaar moeten zijn :D(N)
|
Oh nee grapje. Half jaar klopt wel.
|
1 april
|
Goed, worktime. Duim even voor een rustig avondje jongens, dan kan ik lekker betaald forumen (Y):D
|
|
huh andijvie, ik denk steeds dat je m@rco bent door je ava.
|
oh wacht ik zie dat meerdere fb's die ava hebben. VET HILARISCH :D;d;:Dd;:D
|
Wat een goede grap man!
|
Citaat:
|
450 gr red snapper, mag ook :o
|
Citaat:
|
Jeetje.
|
Citaat:
|
het is altijd vervelend als iemand iets zegt, bijvoorbeeld, uhm 'de soep was lekker pittig vandaag!' En dat je dan zegt: 'sorry, ik verstond je niet, wat zei je?' En dat die persoon dan alleen het laatste woord gaat herhalen, terwijl je de hele zin niet meekreeg.
'wat zei je?' 'vandaag' 'ja, en daarvoor?' 'pittig' 'ja nee, daarvoor?' 'lekker pittig!' 'wat was pittig?' 'de soep' 'de soep was pittig vandaag?' 'ja!' 'oh.' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee Volkert naamzoek, deze heet Micha en dat spreek je ook uit als Miegga. Dus blijkbaar kan het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja, Micha Wertheim, die is eens weggestuurd uit de Oranjerie in Roermond omdat hij een gehandicapte aan het janken had gemaakt met flauwe grappen over rolstoelgebruikers.
|
Is recalcitrant gedrag tegenwoordig banbaar of is dat een 1 april grap?
|
Ja, waarom is deadlock weer geband, wat is dat met schorsingen en wie was Ataraxia? :confused:
|
schorsingen is de 1 april grap voor dit jaar denk ik
|
Deadlock is weer eens voor een half jaar geb& zie ik.
|
Citaat:
|
Maar wat houdt het in dan? :o
|
Homohuwelijk op QMusic win.
|
Citaat:
- Slechte 1 aprilgrap |
Citaat:
|
Citaat:
Oh en LP, kon je moeder je grapje nog waarderen? :D |
Citaat:
Maar bedankt dat we niet para worden gemaakt om niks dit jaar (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn beste vriend schrok zich wild toen ik zei dat ik naar Tsjetsjenië zou gaan. :') Hij vroeg 'wil je dan begraven worden of gecremeerd' en daarna schudde hij me helemaal door elkaar. Het drong ook echt pas heel laat tot hem door dat het een grapje was. Ook toen ik het zei. Eigenlijk had ik hem erger laten schrikken dan de bedoeling was. :o:D |
Wat ben je toch een bitch :d en ook om kwartvoor 7, hoopte je dat ik nog niet helder zou zijn ofzo? :p
|
En ik klápte me daarstraks op m'n bek zeg, pff. Dacht even m'n jas dicht te doen tijdens het fietsen maar het tasje met lege petflessen stak daar een stokje voor. Or rather; de hele tas. Tussen 't stuur en m'n knie. Gelukkig werd ik warm opgevangen door de klinkers, fffuuu.
|
Hahaahaha gutted :d letterlijk! Hahahaahha
|
En één gozertje heeft het gezien. Maar volgens mij durfde hij niet te lachen :D
|
Ik zit nu weer te lachen :d wat jammer dat ik er niet bij was!
|
Mijn fiets is er niet schadeloos vanaf gekomen :'(
|
Live homohuwelijk op Q music nu :cool:
|
hallo
|
Het is rustig op het werk, maar het is nog zo vroeg. Zal ik maar gewoon vast gaan eten? Nu is er tijd voor... en ik heb trek.
|
Zo, productief dagje al wel. Ook al heb ik uitgeslapen, want ik had gisteren tot laat party gemacht.
|
Citaat:
|
Hoi! Hongerrr
|
ik heb nu in elk geval in alle rust kunnen eten :Y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |