![]() |
The Beatles
Wie is fan??
Wat is je favo nummers??? NOEMS EENS EEN PAAR!!! TTTTHANXXXXXXXXXXXX |
Fan niet echt maar ik vind hey jude wel mooi
|
BEATLEELATBEALTBELALWJLIBETEALLABEATLBLEBLEABTELALEEESSSS!!!
Of je overdrijft iets minder. MAAR, ik vind de beatles echt awesome. Echt heel awesome. John Lennon's carrière na de Beatles though... Meeeh, leuke lyrics dude, maar ik kan het niet aanhoren. Kan praktisch alles wat niet klef en zeikerig is van hun wel goed luisteren. :) |
Ik vind de Beatles wel leuk, maar ik vind ze niet echt helemaal geweldig.
Helter Skelter klinkt wel lekker, en I am the walrus is gewoon geinig, en ook wel goed. |
Ik hou eigenlijk niet zo van the Beatles. Eerlijk gezegt vind ik hun muziek afschuwelijk.
Ik kan niet begrijpen dat ze zo populair zijn geweest. De muziek vind ik eigenlijk best wel saai. De lyrics vind ik trouwens ook best wel slecht. The Beatles? Niet mijn ding.. |
Niet vervelend om te horen maar zelf zal ik het niet snel opzetten.
|
Kan me niet boeien. Of om het in de woorden van Jan Akkerman te zeggen: geen reet aan.
|
Citaat:
|
The Beatles zijn als God.
Spoiler
|
Geen gigantische fan, maar yesterday & hey jude zijn leuk.
|
Eleanor Rigby is mijn favoriete nummer. Maar ik ben er niet echt een fan van ofzo.
|
The White Album is wel gezellig, en de versies die op Love staan zijn ook wel kek.
|
leuk om te spelen, dat wel :)
|
Luister persoonlijk liever naar Queen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, natuurlijk. Nu ja, de verwarring is begrijpelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Abbey Road en Rubber Soul luister ik regelmatig. Magic Mystery Tour af en toe.
|
Citaat:
|
Ik bedacht me laatst iets dat ik leuk vind aan de Beatles: Die verschrikkelijke stonede teksten! :D Maar ja, dat was niet erg raar in de 60's. Jimi Hendrix in Purple Haze: Excuse me while I kiss the sky. En dat met geweldige gitaren op de achtergrond! :D
|
Ik vind ze wel leuk en luister ze ook wel regelmatig=]
Leuke nummers... Obladi Oblada Yellow Submarine Yesterday Hey Jude I Am The Walrus Eight Days A Week Ken eigenlijk alleen maar de goeie bekende nummers van ze xD had geen zin om meer dan het best of album te downloaden xD |
Mijn favoriete nummers zijn: for no one, girl, across the universe, you've got to hide your love away, in my life, it's only love. Maar lastig, want het hangt ook een beetje van mijn bui af... Leukste cd's vind ik help! en rubber soul denk ik
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |