![]() |
Rug+armen, beste manier?
Bij de lente hoort bij mij meer sporten, daarbij ga ik dus weer kritisch naar mijn fitness routine kijken.
Ik wil dus een sterkere rug, als in de hele rug. Dus niet alleen de bovenkant. Maar de armen wil ik ook trainen. Als ik bankdruk dan train ik wel m'n armen, maar niet m'n hele rug. Als ik dan naar zo'n ander apparaat ga voor andere rugdelen, dan zijn mijn armen alweer te vermoeid voor optimaal trainen op dat apparaat. Hoe dat te doen? |
Armen en rug op verschillende dagen trainen ;)
Ik weet niet hoe vaak (per week) je in de sportschool te vinden bent? Als dat 3 dagen is zou je bijvoorbeeld even je grote vriend google moeten gebruiken voor een 3 daags split schema ;). Een redelijk basic split schema is bijvoorbeeld dag1 borst+biceps bench press, flyes, etc dag2 rug+triceps+kuiten lat pull down, bent over row, dips, tricep pushdown, calf raise hier bijvoorbeeld dag3 schouders+benen schoulder press, squat voor die eerste dag hebben veel mensen eigen voorkeuren dus heb ik er maar 2 ingevuld die (naar mijn mening) redelijk standaard zijn. Persoonlijk trouwens super fan van flyes. succes met het zoeken naar een goed split schema! |
Flyes was standaard in mijn schema, later steeds meer met bankdrukken alleen begonnen.
Ik zal even kijken, morgen meteen proberen. Bedankt he! |
You're welcome ;)
|
het begint met een D en eindigt op eadlift!
|
Citaat:
@ Afwezignummer2 zorg dat je de deadlift ook doet! ;) |
wat is er nu leuk aan fitnessen
in het echt lopen of fietsen is toch veel leukermet dit mooie weer |
Citaat:
Wat jij noemt is het rondfietsofloopuurtjesochtendsvroegvoormensendieverrimpeldzijn terwijl wij het hier over krachttraining hebben/hadden. Oh en als een topic je niet interesseert reageer er dan aub niet op ;) |
ik doe beiden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |