![]() |
Waar komt die stroom vandaan?
De Nederlandse Energie Maatschappij zegt in reclames dat ze energie maken in Nederland.
Maar als ik dan kijk op internet staat er nergens een centrale die bezit is van de Nederlandse Energie Maatschappij. Ook zie ik nergens windmolens van de Nederlandse Energie Maatschappij. Is de Nederlandse Energie Maatschappij dan net zoiets als Becam/Postkrediet/Frysia Financieriën van de Dirk Scheringa Bank? Dus,kan iemand me vertellen waar de stroom van de Nederlandse Energie Maatschappij wordt opgewekt? Alvast bedankt |
denk door waterkracht en misschien ook wel zonne-energie
|
Ze zullen wel stroom kopen bij een producent en die weer doorverkopen. Heel veel energiemaatschappijen hebben geen eigen centrales.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer vond hem wel goed
|
Ze kopen die stroom in bij leveranciers, dat hoeven overigens niet per se Nederlandse leveranciers te zijn.
|
Maar dan doen ze niet wat ze beloven!?
] |
Noes! Dat gebeurt gelukkig nooit met bedrijven ed.
|
Citaat:
|
groene nederlandse stroom uit waterkracht zeggen ze
|
Citaat:
|
Waarom zouden ze dat niet kunnen inkopen?
|
Citaat:
Citaat:
en, waarom zou essent of nuon energie goedkoper aan ze verkopen, dan aan eigen klanten ?:confused: |
Citaat:
|
maar, energie aan eigen klanten verkopen brengt toch heul heul heul veel meer op dan aan De Nederlandse Energiemaatschappij met gegarandeerd de laagste prijzen van HEUL nederland
|
Citaat:
|
Boeiend. Het komt allemaal door hetzelfde stuk stroomkabel.
|
That's what she said!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |