![]() |
Wat wil ze nou?
Paar weken terug een meisje ontmoet tijdens het uitgaan. Nummers uitgewisseld aan het einde van de avond, was heel gezellig allemaal enzo. Daarna wat over en weer lopen sms'en, week erop zijn we gaan daten, succes, echt een topavond gehad.
Nu wilde ik weer afspreken voor een 2e ontmoeting. Wanneer ze de volgende keer uit zou gaan zou ze laten weten waar ze was, en dan zouden we elkaar weer zien. Toen ik haar die avond zag zei ze niet zoveel (wat ongemakkelijke stiltes enz), maar ze was met een andere vriendin die anders alleen stond. Na ongeveer een halfuur gingen ze naar een andere tent toe, en wij blijven waar we al waren. Ik ben er niet meer achteraan gegaan naar die tent waar ze heen gingen. Ik was al moe, en ben vroeg gaan slapen. Had ik nog een sms gekregen 's nachts dat ze het leuk vond me gezien te hebben, maar zo ervoer ik het niet helemaal. De 2 vorige ontmoetingen waren veel leuker als deze avond. Nu sms'en we weer wat over een weer, maar moet ik nu weer een date afspreken? Of moet ik gewoon wachten tot zij wat onderneemt? En wil ze nou wat, en is ze gewoon te verlegen om actie te ondernemen? |
Beetje alsof jullie gewoon weinig klik hebben :o En zij heeft nog een smsje gestuurd na die laatste ontmoeting, dus jij bent aan zet iets voor te stellen, als je daar nog interesse in hebt. Maar het is geen spetterend verhaal bij jullie, hoor.
|
Het kan toch ook gewoon zijn dat ze het anders lullig vond voor haar vriendin?
|
Ik vind dat trouwens ook niet echt een 'date'. Een date is als je met z'n tweetjes afspreekt om echt iets te gaan doen. 'Toevallig' in dezelfde tent uitgaan is iets heel anders. Tenminste, dat vind ik. Ik bedoel, als ik iemand laat weten dat ik vanavond naar plaats X ga en dat ik hem/haar misschien wel zie, dan noem ik dat geen date.
Misschien moet je eens een echte date met haar hebben, zonder andere mensen erbij. Want deze keer had ze die vriendin en waarschijnlijk ook andere kennissen om haar heen, en blijkbaar sowieso al plannen. |
Citaat:
|
Dat dus. Die 2e ontmoeting was ook niet echt een date, maar we hadden afgesproken elkaar weer te zien in dezelfde tent. Nouja, ik wacht het maar even af, probeer nog een 2e date te regelen, en anders pech.
|
Gewoon nog een keer een date voorstellen idd.
Als die niet bevalt kan je altijd nog afhaken. Ik zou het nog wel proberen als ik jou was aangezien je die 1ste date wel heel leuk vond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |