![]() |
bomberjack
hey mensen, ik wil misschien zelf een bomberjack gaan kopen als t weer winter wordt, maar ik vroeg me af: wat vinden jullie ervan, of wat denken jullie als jullie iemand zien die een bomberjack draagt? thanks (y)
|
Hoi, het is april. En ik heb daar geen mening over.
|
Ik vind het vmbo!
|
Dan denk ik: TOKKIE.
|
Citaat:
|
toch iets meer voor lifestyle dus ik verplaats hem;)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.lookbookfashion.com/wp-co...her-jacket.jpg |
Volgend jaar niet meer. ;)
|
NEE
Waarom? Ah kom op. |
Citaat:
|
Er moet dan wel een Nederlandse vlag op het bomberjack komen, dan ben je echt helemaal the bom(berjack) en het kereltje.
|
Niets mis met een bomberjack. Zolang je er maar geen vlaggen op gaat vast maken.
|
Zeker niet de mooiste soort jas die ik kan verzinnen, ik zou er zelf nooit een dragen. Maar wel lekker warm denk ik.
|
Bijna iedereen gaat er meteen van uit dat ts een neo nazi is van een lager niveau?
Vraag jezelf maar eens af op wat voor niveau jij dan zit ;) |
Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Maar als je hier al zulke reacties krijgt, kan je al wel voorspellen wat sommige mensen op straat erover denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet, maar denk dat bomberjacks tegenwoordig wel snel geassocieerd worden met lonsdale jongeren...:S Denk ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow.
|
Uh in de openingspost staat dat hij er MISSCHIEN 1 gaat kopen als het weer WINTER weer zou zijn ;).
Verder wel goed gevonden :P. Opzich kan een bomberjack denk ik wel als je er met 1 aan maar niet direct uit ziet als 1 of andere Lonsdale gabber. (tenzij dat je doel is natuurlijk :P) |
Citaat:
@TS: Ik houd zelf echt niet van bomberjacks, maar ik vind dat jij absoluut moet dragen wat je wil dragen. Het maakt geen fuck uit of niemand anders ermee loopt (seriously). Heb er trouwens wel eens eentje aan geprobeerd en ze zijn wel warm, hoewel de hals vrij laag is dus je hebt er in de winter zeker wel een sjaal bij nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon kopen die bomberjack, ik vind het wel leuk staan als je niet te kort bent. Ik wilde er vroeger ook een maar ik ben een klein meisje dus dat zou niet staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg doen!
Bomberjack is tha bomb!!! die jassen droeg ik altijd zelfs Michael jackson droeg het bij This is it concert (hij heeft stijl) |
Koop gewoon zo´n Italiaanse jas, of bodywarmer, ik weet ff niet meer hoe dat merk heet.
|
Citaat:
|
Wat hebben italiaanse jassen of bodywarmers met bomberjacks te maken?
|
Ik wou dit vroeger ook hebben. Nu ik er terug bij nadenk ben ik blij dat ik geen Gabberkleding heb gekocht, niet dat ik niet meer naar dezelfde muziek luister, maar de kleding is TE opvallend vind ik.
Tommy Hilfiger had wel mooie "onopvallende" bombers..Die zou ik misschien nog wel kopen, maar niet dingen zoals Lonsdale/Fred Perry ed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |