![]() |
Waar moest je vandaag om lachen #4
oude = vol
|
|
Citaat:
|
hoe smensen zich buiten op het schoolplein , uit ruzie elkaar met water aan het bekogelen waren :facepalm:
|
Een zekere dyslecticus wilde vragen naar 'je favoriete artiest' in plaats daarvan stond er 'favorieten autist'. :cool:
Edit: of het was natuurlijk gewoon zo bedoeld. Maar dan moest ik er alsnog om lachen omdat ik in eerste instantie alsnog artiest las! |
Citaat:
Waar ik om moest lachen ? Toen we in de taxi aan het ouwehoeren waren. We hebben 2 zwaardere gewichten (van de 8 man) aan boord. En die hebben even lol samen. Je raad het al denk ik ? Ja inderdaad, hun gaan even samen van links naar rechts bewegen en vervolgens laten ze met gemak het hele busje mee bewegen! :evil: Whaha, dan wel zonder chauffeur, maar wel weer een mooi lach moment, |
Om dit :o
Spoiler
|
niet zo heel boeiend maar ik moest lachen. Een youtube account van een knul die allemaal props maakt. Lightsabers, heftige geweren maar ook dingen als bakstenen :D ook mooi om te zien hoe hij steeds ouder is in de video's :cool: |
|
:D I lol'd.
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Oh, heet dat zo. :D
|
aha, inderdaad erg grappig :o
|
Niet-stereotype mensen zijn een lust voor de lachspieren :y
|
Citaat:
|
|
Citaat:
http://www.writteninmusic.com/wp-con...r-bleeding.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De kaarten van de site uit dit topic. Crosspost:
Spoiler
En het gaat maar door. Citaat:
|
Citaat:
|
Omg :D:D(N)
|
:|:D:D:D
|
Ah neeeeeeeee, dat plan hadden mijn neef en ik ook al :( nou, wij maken vast betere kaarten :mad:
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Alleen snap ik niet waarom hij op het laatst zegt dat hij zijn maag gaat laten pompen :s |
het is nog echt ook :D |
http://becoolent.com/jfblog/wp-conte...da-500x375.jpg
@ topic in muziek |
|
Citaat:
|
|
:D
|
Op de website van een restaurant voor een high tea. Echt WTF?! :D Hoe triest zijn die mensen?
Citaat:
|
Ik weet niet wat daar zo raar aan is; ik ben geen horeca-expert maar het lijkt me logisch dat zo'n toko ook spullen moet voorbereiden en moet inkopen; daar zit meer werk in dan het uitserveren van die high tea zelf.
|
Yeah vanuit organisatorisch standpunt zijn dit heel redelijke voorwaarden hoor.
|
Nou sorry, maar ik vind het heel raar om op je website te zetten dat het inclusief de afwas en gebruik van servies is. Alsof je in andere restaurants geacht wordt je eigen bord mee te nemen en af te wassen?
En dat je moet betalen als er iets stukgaat vind ik ook echt te pauper voor woorden. Annuleringsregeling vind ik nog wel gaan, hoewel ik dat ook echt overdreven vind als het een high tea van 17,50 betreft. |
|
voor horeca zijn dat soort voorwaarden echt achterlijk
|
Dit forum ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |