![]() |
O O O (enjambematisch gedrag, speelds doch volwassen)
Je weet wat ik denk
dat je bent meer dan dat; een levenloos geschenk wat roerloos vaart en zijn meerdere kent: ik. Wat je weet is wat je denkt Wie je ziet komt door jezelf En wat je doet komt heus vanzelf Zo lang je maar beseft: 'k ben 't echt. Het is een experimentje van mij geworden door eens lange zinnen kort te laten doorlopen doch wel zo veel mogelijk proberen te laten rijmen, maar niet omdahet rijmen moet, maar omdat ik vind dat bij enjambematisch gedrag dit beter is. Ik vraag jullie, wat vinden jullie ervan dat de zinnen niet stoppen op de 1e regel, ik vind het wel zijn charmes hebben. Ik denk dat mensen die veel gedichten (va bekende) dichters lezen (die dit ook doen), dat eigenlijk best wel met me eens (willen, durven) te zijn. En nu ga ik weer verder met modereren. |
Ik modereer hier wat af, ongelovelijk!
|
sinds wanneer moet jij nu expirimenteren....jij kent de theorie..
de achterliggende gedachte van een gedicht en van deze theorie....voor mij is deze wel geslaagd, alleen had ik het wat gevarieerder willen zien |
Citaat:
|
Ingenieuze manier om een lange zin te verknippen en toch heel erg natuurlijk te laten... over de inhoud kan ik zeggen: ik werk eraan, de echte ik overal te zijn, de ik met zijn fouten en de ik met zijn goeie kanten.
Groetjes, Dreampoet |
Hij heeft wel wat... ik vind hem wel mooi jah http://forum.scholieren.com/smile.gif goed hoor!
|
ik zie het :-)
|
Goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt heerlijk zweverig zijn voor zover ik je ken(de) :P ik ben het met Dennis eens maar vind het toch een heel lekker lopend stukje! goed, interessant, gewoon goed kusje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |