![]() |
Logo op de maan!
Heyy allemaal!
Mijn neef heeft een tijdje geleden het logo van nike op de maan geprojecteerd met een hele grote laser! :) Kijk hier het filmpje, echt te gek! |
Wacht ff... die is 360.000 kilometer met een watergekoelde argonbuis? Als dat zo is, moet er echt ex-treem vermogen doorheen gejaagd zijn. Ik zie nergens die generatoren daarvoor. Ik gok dat het een hoax is!!
|
Jo wtf! Die is hard! Waarom hebben we dit niet in het nieuws gezien? Nouja, kijk ook niet zo veel nieuws trouwens :D
Vette film. Wie is die gast? En wat heeft Amerika nou te maken met dit filmje? Xnapnie... |
ps. die generatoren zijn er niet, wel transformators van Hoog voltage lab, die zie je zelfs in de film. genoeg voor enkele miljoenen wattjes
|
Hey guys,
het is de bedoeling om dit een beetje onder de pet te houden, dit is nog een prototype. Het zit overigens niet zozeer in het wattage, maar logischerwijs meer in amperage. En die loopt snel richting de 5 a 6 nullen ja :) |
Beetje gejat trouwens van dit: http://www.youtube.com/watch?v=pqQ2m9Wwgdg
|
Zijn er nog meer beelden beschikbaar? Heeft iemand met een mobiel staan filmen? Wil hier meer van zien.
|
Wow! Maar ik heb liever het Mcdonalds logo erop. Hongerrrrr
|
Hebben we overwogen, maar die wilden niet meehelpen (=betalen:)
|
|
Jaja, de eerste keer klikken vond ik m al dankje..
|
ehh Justin, zijn de targets al gehaald?
|
Iedereen weet dat de maan gemaakt is van kaas, daar kun je niet op projecteren, dan smelt ie. Hebben we het straks over een halve en een volle fondue
|
Ik wil hier een onderneming omheen bouwen en heb moonvertising.com inmiddels geclaimd. gesprekken met diverse multinationals zijn gaande.
|
Citaat:
|
Te gek man, zo'n conversatie met jezelf!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |