![]() |
Favoriete Hit's?
Wat zijn jullie favorite hit's?
De mijne: - Chris Brown (Yeah3x) - Jennifer Lopez / Pitbull (Dance on the Floor) - RIO (Like i Love you) En mee eens of niet?:y |
Niet verkeert
|
Chris Brown is alleen voor meisjes en nichten. (jennifer lopez eigenlijk ook)
|
*stoort zich aan de taalfout in de titel*
OT: Momenteel vind ik geen enkele hit in die lijstjes, tof. |
Nee maar ik bedoel ook je eigen. Ik weet dat Jennifer Lopez eigenlijk voor meisje is, maar doordat Pitbull erin speelt word het wel een leuk nummer. En Chris Brown, heeft ook niet altijd leuke nummers maar deze heeft wel wat vind ik.
|
Betekent 'hit' niet per definitie 'crap', tegenwoordig? :O
Sorry, nu loop ik de elitaire hipster uit te hangen. Maarja, ik vind nummers die in die lijstjes staan nooit goed. Behalve als het Coldplay en Muse is, die scoren nog wel eens een hitje. |
Ik heb echt al jaren de top 40 niet bekeken, wel leuk om eventjes nu te doen en te kijken welke `hits` ik ken.
Ah, Adele staat er wel aantal keer in en die kan ik nog wel waarderen. Verder is de nieuwe van Within Temptation ook niet verkeerd. Maar ik moet bekennen dat ik veel van de nummers niet herken. Ik denk wel dat ik ze ken als ik ze hoor (vast van uitgaan ofzo) maar de titels niet. -EDIT- Wat dat betreft doen naar mijn mening de belgen het een stuk beter met de afrekening. |
Hoe maken ze die top 40 eigenlijk? Op aantal verkochte albums lijkt me niet, want zeker in dat onderdeel van de industrie kopen weinig mensen cd's. Wordt dat door de radio-dj's samengesteld?
@me-nu: Ik heb ook even gekeken, en ik herken ook geen enkele titel (wel de meeste artiesten). Behalve dan Foxy Lady, ik ga er maar vanuit dat dat een cover is van het nummer van Jimi Hendrix. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |