![]() |
waar leuke jeans kopen??
heey,
Ik zie altijd mensen met hele leuke spijkerbroeken, maar ik kan ze nooit vinden! Ik zoek bijvoorbeeld een spijkerbroek met gaten, maar die zie ik nooit bij bijvoorbeeld de jeans centre. Dus mijn vraag is: Bij welke winkels kopen jullie je broeken?? |
Dit is meer iets voor lifestyle.
en gaten kan je er zelf in knippen. edit : ik begrijp sowieso niet waarom mensen geld uitgeven aan gescheurde kleren. |
Citaat:
|
?
Er zijn talloze winkels die van die lelijke broeken met gaten aanbieden. Ik heb laatst juist uren moeten zoeken naar een normale broek. Zonder dat hij kapot was of van die lelijke kreukels of bleekvlekken opzitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
H&M.
|
Men At Work, Zara, WE, H&M. Dit is toch geen rocket science.
|
Ondertussen heb ik al een normale broek ;)
Maar vrijwel elke kleding/jeanszaak verkoopt van die kapotte broeken. Gewoon een keertje door de winkelstraat lopen van een grote stad en je komt er zat tegen. |
Ik heb een vuilnisbak achtige, baggy broek gehaald bij de New Yorker. Misschien moet je daar eens kijken. ;) Met vuilnisbak bedoel ik gaten, lapjes, kleur verschillen etc.
Cool Cat heeft denk ik ook wel dat soort broeken. Verder zie ik ze ook niet echt vaak in de winkel hangen eigenlijk. Maar zou je iets specifieker kunnen zijn met 'leuke' broeken? Smaken verschillen natuurlijk. ;) |
Women at Work heeft goeie spijkerbroeken. Wel takkeduur, maar ook mooi.
|
Ik zag hele leuke jeans staan op een website.
Met name de hele lage jeans lijken mij leuk om eens naar een party aan te doen. |
Ik koop mijn spijkerbroeken meestal bij de menatwork, de bijenkorf of een andere winkel waar ze dan wel Met, Replay, Diesel, Gstar (alleen voor spijkerbroeken, verder vind ik het een verschrikkelijk merk), Kuyichi verkopen. En verder heb ik ook een aantal broeken van h&m, maar die zijn toch wat minder mooi
|
man at work
|
Citaat:
|
Beste "oma" , ik zag dat mijn bijdrage was gewijzigd ivm reclame. Ik begrijp dat niet helemaal, want de site waar ik naar verwees verkoopt helemaal niets en is ook geen commerciële site. Kunt u mij toelichten waarom u dat als reclame ziet?
U verwijst wel zelf naar de Bijenkorf, menatwork en noemt ook nog een aantal merknamen. Zelfs dat kom je op die site nog niet eens tegen. |
Citaat:
|
Bij WE zie ik vaak van die mishandelde gatenbroeken. Je kunt gaten trouwens heel goed zelf maken in een oude broek, als je alleen de verticale naadjes losmaakt met een naald dan zie je er je huid niet doorheen omdat de dwarse naadjes nog gewoon goed zitten. Lijkt me alleen wel prutswerk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |