![]() |
Het Grote Ik Zit Saai Achter De Computer Topic #1358
:o
|
Was ik écht de eerste?
|
Goed bezig Bas (y)
|
écht
|
Mhm, incompetentie is altijd zo frustrerend, maakt niet uit op welk vlak :(
|
Noedel pb mij ook even.
|
@deadlock: lijkt me ook een zware kluif in een grote organisatie; wij zitten met 10 man soms al te kneuzen als het gaat om bepaalde procedures
|
:D goeie titel.
|
twee bassen!
|
|
Tijdens mijn stage (marketing en communicatie) heb ik ook flink wat uurtjes gemaakt aan fixen van problemen omdat mensen niet logisch na kunnen denken.
|
Laatst nog gelachen; collega had de interne helldesk gebeld omdat een LAN-verbinding niet up kwam. Bleek dat-ie gewoon de andere client niet aangezet had. At all :facepalm:
|
Citaat:
|
Dit is het hotel trouwens:
http://www.sandton.eu/uploads/images/header/gent/01.jpg http://www.travelupdate.be/frontend/...hotel-Gent.jpg |
Citaat:
Welcome to my job. Onze helpdeskmedewerker, de 1elijner dus, zij gelooft niet in doorvragen. Als ik dus vraag om een computernummer, inlognaam en foutmelding dan kan ze dus echt uitvallen en roepen dat de gebruiker geholpen moet worden. Errr ja, zonder die info kan ik de gebruiker niet verder helpen kuthoer. |
Citaat:
Ik wil erheen ik wil erheen ik wil erheen! Ik denk dat ik binnenkort nog maar even een stedentripje Gent plan, sowieso. |
Waar zit het hotel ergens sann, weet je dat toevallig?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoogstraat, voormalig polikliniek. Midden in het centrum. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik ken alleen die pleinen echt bij naam. Maar centrum <3 |
Oh en Bas, ik baal dat ik niet meer zo vaak bij jou ben, want al m'n aanstekers zijn op en eerder jatte ik er dan altijd 1 bij jou :bloos: :D
|
Citaat:
|
Oh ok, nee, die straat kom je niet echt vaak door als je Gents aan het feesten bent :p (heb het even opgezocht op de kaart) Maar wel echt in het centrum ja, dicht bij Gravensteen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En anders neem je gewoon een voorbeeld aan Oh Oh Tirol-Tijgertje, gebruik een bus deodorant en een aansteker die (bijna) op is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik voel me echt een kleuterjuf, met al dat toi toi-geknutsel. Maar het ziet er wel leuk uit, al zeg ik het zelf :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Oef, ik heb echt teveel knoflook door mijn pad thai gegooid :o
|
Citaat:
|
ja, via-via is toch de manier om aan leuke kamers/woningkjes te komen 'vrees' ik.
|
Ja, best netjes (y)
|
Ik heb deze titel al een keer gemaakt hoor :o
ergens onder de #500 |
wie heeft er ervaring met opslagruimtes?
|
Citaat:
|
hoeveel spullen & quanta costa?
|
de ruimte was 12 m3 en ik betaalde daar rond de 100 euro per maand voor, maar dat is 5 jaar terug dus het zal wel duurder zijn nu denk ik. Ik geloof dat ik ook borg moest betalen maar ik weet niet meer hoeveel. Je moest daar ook een hangslot kopen voor een tientje.
|
12m3 is wel veel!
|
Citaat:
XXX zegt: *holy fucke. ik lees net een mailtje van mijn moeder; die kent die verhuurster ook heel vaag; weet je wat ze betaald heeft voor die 20m2? 175.000 euro *hoppa. Carn zegt: *:| XXX zegt: *175000 voor een slaapkamer met badkamer en keukenblok *daar koop je in Zeeland dus een vrijstaand huis voor met vijf slaapkamers Carn zegt: *en in Afrika een heel Afrika XXX zegt: *incl Afrikanen Carn zegt: *krijg je er wat fauna bij XXX zegt: *fauna, ritmische muziek en apartheid |
ja ik ging toen van mijn eigen huis tijdelijk bij mijn ouders wonen dus ik had heel wat op te slaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |