![]()  | 

What about my room? 

Ik heb dus de zolder van het huis. Heerlijke kamer, lekker groot. Maar ik heb dus een schuin dak. Ik vind het heerlijk om mijn kamer te veranderen en doe dit dus ook als ik er tijd voor heb en als mijn kamer is opgeruimd, maar ik heb sinds pas een 2persoonsbed en die kan ik niet verplaatsen. Nu kan ik dus nog minder qua inrichten.  
	iemand nog leuke ideeën om mijn kamer in te richten? Dit is mijn kamer van boven af. ______________________________________ | bed | | | | | | | | | |________________ | | | deur | | | |_____________________|  | 

Eerlijk gezegd snap ik het bovenaanzicht van je kamer niet echt. Als je de meubels niet echt van plaats kunt veranderen kun je nog altijd met folie/behang/verf enzovoort aan de slag gaan om je kamer te veranderen. Ook leuke spiegeltjes ed doen het goed. 
	 | 

zou je een iets duidelijker bovenaanzicht kunnen maken? 
	verder zou je misschien ook kunnen vertellen wat je buiten je bed allemaal nog meer in je kamer hebt staan, dat maakt het waarschijnlijk iets makkelijker om te begrijpen...  | 

ik heb ook een schuin dak en onverplaatsbaar 2pers bed (en daarnaast een onverplaatsbaar hoekbureau) en heb bv het gebrek aan praktische ruimte voor plankjes gecompenseerd met mandjes aan koord 
	 | 

Ik slaap zelf ook op zolder. Ik heb een éénpersoons die niet verplaatsbaar is. Ik heb mijn kasten in de muren, dus dat scheelt weer ruimte. Maar tja, ik kan eigenlijk zelf ook geen kant op. Mijn kamer is gemaakt voor kleine mensen, like me :D, maar qua inrichting is het één groot disaster. 
	 | 

Het bovenaanzicht is inderdaad onduidelijk. Een wat duidelijker bovenaanzicht zou helpen. 
	En misschien een idee om er meer dingen behalve het bed (en deur) in te tekenen (in het bovenaanzicht)?  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |