![]() |
Saaische vrouwen #1360
:o
Citaat:
Ik vond het mooi, maar het raakte me niet écht. Ik kon me te weinig identificeren met de mannelijke hoofdpersoon, ik vond hem op een gegeven moment zelfs gewoon echt irritant worden :o |
Het is best rustig hier.
|
dat is het al weken -O-
|
Beetje jammer. :(
|
Dat kun je wel zeggen ja. Ik vind het de laatste tijd wel een beetje een dooie boel hier :y Nu ben ik er zelf ook niet heel vaak, dus ik maak me er ook schuldig aan :o
|
Ja ik ook niet echt meer. Drukke periode achter de rug, dus dan komt het er ook wat minder van. :o
|
Ik zit nog midden in zo'n periode, maar nog even wachten tot de 22e, dan is die periode voorbij! (en dan begint na de meivakantie gewoon weer zo'n nieuwe periode, maar dan heb ik wel twee weken gehad om het forum weer tot leven te brengen :o ;)
|
Duidelijk dat ik fulltime aan het werk ben :p
|
Ook dat.
|
Blugh, ik ga zo maar eens slapen, met flink wat paracetamol in m'n mik.
|
Gefeliciteerd DP *O*
|
Hahahaha, nu snap ik waarom je er opeens weer eens bent ;) Dat we allemaal niet per ongeluk niet meekrijgen dat je cijfertjes rood zijn :p
Gefeliciteerd hè jongen ;) |
En @Sann; ja, fijne muziek wel hè? Ik had maar een nummertje gestuurd trouwens, niet per se de beste, het hele album is gewoon fijn (y)
|
gelukkige verjaardag dp
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nah dit is ironisch genoeg een van de eerste avonden dat ik echt niks te doen heb. :D Maar dankjewel! Citaat:
|
Citaat:
|
dp is een ouwe knakker! gefeliciteerd!
|
Citaat:
|
Goed. Paracetamol. Bed. Truste!
|
Hoe is het eigenlijk met jullie Dk mensen?
|
Wat krijgen we nou? Het regent!
Ik ben nu echt weg :o |
Gefeliciteerd DP! Ik had altijd het gevoel dat je veel ouder was dan ik maar dat zal wel komen omdat je medewerker bent ofzo :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Volkert: 23 is niet oud! Maar dankjewel. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier regent het nog niet! Maar ik duik er ook zo in, even de verhalen van amigo Kees aanhoren.
|
Citaat:
Maar nu denk ik ineens aan een taak voor school. Zou ik wat uitleg mogen vragen over jou richting met jouw ervaringen erbij? Dat moet perse van school over 4 richtingen die me interesseren, ook al heb ik al gekozen. Maar dan wel met een PM of skype wat jij wil (als het een ja is). |
Citaat:
|
ok bedankt. Ik ga het morgen wel doen want ik moet wat vragen opstellen. Bij een echt gesprek gaat dat wat makkelijker he :D
|
boehoehoe mn beste makker gaat naar München verhuizen ;(
FUCK YEAH OKTOBERFEST <3 |
le fuque, vanaf Munchen ben je zo in Milaan, Venetië, Praag, Wenen en eventueel Boedepast \m/
|
Citaat:
|
Pm is zeker goed hoor! Ik ben al heel blij dat je ja zei :o.
|
Citaat:
DP, gefeliciteerd! Nu ga ik ook slapen. Kusjes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerdzorz DP
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dit weekend was het een jaar uit met mijn ex dus ik heb hem maar verwijderd van facebook. Maar ik ben nog steeds in mijn niet-aan-denken-paniek waardoor ik steeds aan hem moet denken. BAH.
|
Goeiemorgen. Wat voor weer is het buiten?
|
het regent, maar klaart nu heel snel op!
|
en ik heb je officieel ingehaald m.b.t. de boetepot. +148 euro hier :p
|
-148 eigenlijk
|
De zon schijnt door mijn dakraampje, dat is tot dusver alles wat ik weet.
En dat m'n hoofd nog steeds bonkt :( |
Oh, nu regent het hier ook -O-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |