![]() |
Thema feest ?!
Ik word binnekort 15 jaar:)
Ik had vorig jaar een geweldig holland feest gehad met een poffertjes kraam en hollandse muziek. Alleen dit jaar weet ik geen thema, Wie kan mij helpen ? |
Bier(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt er toch echt aan wat je leuk vindt denk ik. Misschien een specifiek land? Of een sport, een hobby, of een cultuur oid. |
Hippie.
Pyama. Indisch. Proud to be fout. Rock & Roll. Waar houd je sowieso zelf van? |
Teletubbies?
|
'famous' kun je allemaal verkleed gaan als je idool ofzo
of doe iets met hawai, maar dat is totaal niet origineel |
Lady Gaga, dat iedereen verkleed gaat in vleesjurken en andere WTFFashion enzo
|
Citaat:
|
Ons thema voor de examenstuntdag op school dit jaar is Bollywood, en volgens mij vinden de meeste leerlingen het wel een leuke.
|
U.S. Army :) Dat is ook het thema van ons schoolfeest volgende week :P
|
Mijn 14e verjaardag heb ik met een vriendin gevierd met als thema "crazy colours' en toen moest iedereen in, je raad het al, gekke, felle, vreemde kleuren komen. Was ook best wel gaaf.
|
Citaat:
ik kom Bikinifeest.. ofzoiets |
@Bright Blue, haha dan loop ik volgens mij iedere dag in feestkleding rond:p
De laatste paar maanden valt het mee, maar eerst had ik echt elke dag alleen maar neonkleuren aan:P |
Bezopen in de tropem
Golfpro's and tennishoe's Back to the (jaartal) Dress like your opposite sex Bitchaz and gangstas Roze en goud, helemaal fout Flirt in je voetbalshirt Kakkers en bouwvakkers Color it(iedereen doet kleur shirt aan,rood betekend bezet, zwart is vrijgezel en opzoek etc.) Los in het sprookjesbos Brak in je vuilniszak Apres ski Diep onderwater Ik hou van Holland Black and white Pretty in pink Pirates of the carabean Smurfen |
Proud to be fout = altijd wel leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |