![]() |
VWO Diploma
Heya allemaal
Ik ben wel benieuwd naar hoe mijn diploma er straks uit komt te zien, en dan dus vooral hoe mijn punten daarop komen te staan. Er zit namelijk nogal een verschil tussen dat er straks een 7.53 staat of een 8 :P Daarom zocht ik naar een (ingevuld) voorbeeld diploma van iemand die vorig jaar examen had gedaan en dus ook in de nieuwe tweede fase zat. http://www.examenblad.nl/9336000/1/j...ngmodellen.pdf Hier staat al zo'n model, alleen niet ingevuld. Nu weet ik dus niet hoe mijn cijfers op die lijst afgerond gaan worden. Iemand die mij hier iets mee kan helpen? Grtz van de Kaasmeester |
Volgens mij worden ze wel afgerond.
|
Ja ze worden afgerond naar hele cijfers.
|
Je hebt zo:
schoolexamen | centraal examen | eindcijfer Dan is mijn vraag even heel concreet: Voor vakken waarin je WEL centraal examen doet, hoe worden al deze drie cijfers dan afgerond? En voor vakken waarin je GEEN centraal examen doet, hoe worden die twee cijfers dan afgerond? Of is dat allemaal op hele cijfers? |
Ik heb even gekeken op mijn VWO diploma, ik ben geslaagd in 2009. Je school- en eindexamens komen niet afgerond op je diploma, eindcijfer wel.
|
Citaat:
|
nee het zal waarschijnlijk afgerond worden naar 7.5 want anders is er een te groot verschil
|
Citaat:
|
Citaat:
SE: 7.45 = 7.5 CE: 7.4 blijft 7.4 Eindcijfer: 7.5 + 7.4 = 14.9 14.9 / 2 = 7.45 Dan is je eindcijfer dus een 7, want een 7.45 wordt afgerond een 7 (dus niet eerst een 7.5 en dan een 8). Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |