Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Rare situatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831605)

LN1993 13-04-2011 14:18

Rare situatie

Hallo, ik heb een probleem en ik vroeg me af of iemand me hier mee kan helpen.

Het zit zo: Er is een meisje waar ik helemaal gek van ben, dit heb ik haar al meerdere malen gezegd en zij heeft ook meerdere keren tegen mij gezegd dat ze ook helemaal verliefd is op mij. Nu is er één probleem, zij heeft nu al 1,5 jaar een relatie met een jongen waar ze nu helemaal niets meer voelt.
Ze wil het ook wel uitmaken om zo bij mij te kunnen zijn, maar ze is zeer gehecht geraakt aan de familieleden van haar vriend. Ze is bang dat wanneer ze het uitmaakt ze zijn familieleden ook verliest.
Dit is de rede dat ze het nog steeds niet heeft beëindigd. Ze blijft ook maar zeggen hoe graag ze bij me wil zijn en dat ze smoor is op me, maar uitmaken met haar vriend heeft ze nog niet gedaan.
En zolang ze nog bij haar vriend is, kan ik het voor mijn gevoel niet maken met haar dingen te doen die je normaal niet met een gewone vriend doet. Ik word hier langzaam een beetje gek van.
Iemand tips?

Louis Armstrong 13-04-2011 14:55

Dumpen. Meteen laten vallen. Want als ze vreemdgaat, en of dit soort dingen doet, moet je beseffen dat ze daar dus blijkbaar geen morele bezwaren tegen heeft, en het bij jou dus evengoed kan flikken.
Daarnaast houdt ze je aan het lijntje.

Syori 13-04-2011 15:23

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 31526196)
Dumpen. Meteen laten vallen. Want als ze vreemdgaat, en of dit soort dingen doet, moet je beseffen dat ze daar dus blijkbaar geen morele bezwaren tegen heeft, en het bij jou dus evengoed kan flikken.

Eens.

Freyja 13-04-2011 15:48

Citaat:

Dit ja.

Jassy...<3 14-04-2011 18:52

Citaat:

precies..

Dilemmma 14-04-2011 19:11

Ze 'nakt' haar vriend nu, waarom zou ze dat niet bij jou doen?
- Trouwens, je moet duidelijk tegen haar zeggen dat je het zo niet wil en desnoods zeg je tegen haar dat je haar nog even de tijd geeft, maar dat je daarna niks meer met haar te maken wil hebben

; hoe moeilijk dat ook is voor jou.
Ik zit eigenlijk ook in zo'n situatie ;) Ik ben alleen 'het meisje' dan.
En uiteindelijk kiest ze waarschijnlijk voor 'het vetrouwde' dus haar vriendje, waarom zou ze dat zomaar weggooien?
Maar jij kent haar beter dan ik maar denk er goed over na..

Tuurlijk is er een kans dat ze voor jou kiest, maar die kans is heel klein ze kan dingen beloven maar tja..
Dit moet me echt denken aan het liedje ; Darryl - Jij en Ik ; luister maar eens.

Veel succes, maar kies voor jezelf!!!

LN1993 20-04-2011 18:42

Ik en dit meisje hebben ondertussen gezoend en niet een beetje ook. En nog heeft ze het niet uitgemaakt met haar vriend. Ik ben van plan het hierbij te laten. Hoe jammer ik het ook vind, want vind haar echt heel leuk.

Syori 21-04-2011 00:29

Dat is denk ik toch wel het beste dat je kunt doen, want ik neem aan dat je niet echt zit te wachten op een vriendin die blijkbaar geen problemen heeft met vreemdgaan. Ik zou haar als ik jou was sowieso niet meer kunnen vertrouwen. Als ze het bij een ander flikt, waarom dan in de toekomst niet bij jou?

Serieus&Speels 21-04-2011 01:44

Ik kan wel begrijpen dat wat iedereen hier zegt 'gewoon laten vallen' niet zo makkelijk is. Ook al is dat de beste optie, het is niet altijd de makkelijkste/leukste. Ik zou er gewoon mee blijven kussen,... dat is misschien heel jammer voor haar vriend, maar uiteindelijk is zij het die de beslissing maakt. Als het ooit uitgeraakt met haar vriend zou ik er wel NOOIT een vaste relatie mee beginnen, je kan ze niet vertrouwen.

honkballertje 21-04-2011 06:28

Citaat:

Serieus&Speels schreef: (Bericht 31543878)
Ik kan wel begrijpen dat wat iedereen hier zegt 'gewoon laten vallen' niet zo makkelijk is. Ook al is dat de beste optie, het is niet altijd de makkelijkste/leukste. Ik zou er gewoon mee blijven kussen,... dat is misschien heel jammer voor haar vriend, maar uiteindelijk is zij het die de beslissing maakt. Als het ooit uitgeraakt met haar vriend zou ik er wel NOOIT een vaste relatie mee beginnen, je kan ze niet vertrouwen.

En als je er toch geen vaste relatie mee zou nemen als het ooit uit gaat, waarom dan wel de relatie van haar en haar huidige vriendje blijven verpesten?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.