![]() |
Wat voor dier(en) heb jij?
Ik kreeg ineens een ingeving voor een topic en voilá :)
Wat voor dier(en) heb jij? Wij hebben hier: - 3 honden - 1 kat - 18 cavias - 4 konijnen - 5 hamsters - 1 paard De cavias, konijnen, hamsters en het paard zijn van mij. (Ik heb een eigen knaagdierenopvang) |
Ik heb twee cavia's :)
|
Ik heb een paar zilvervisjes, een familie spinnen en voor mijn raam en in de muur woont een kolonie vleermuizen.
|
Ik heb : 2 naakt katten,2 ratten,2 cavia's en 2 konijnen :)
|
Vier katten.
Vijf vissen. Vier konijnen. 'n Eend. En twaalf kippen. Of dertien. Of veertien. Weet ik niet precies. :P |
Zie hier mijn knuffelverzameling:
Vier honden. Aquariumpje met vissen. (zo'n 15 stuks) Twee vogels. (heel grappige) Nog twee vogels in een andere kooi. Wat voor honden zijn er eigenlijk hier? |
Ik heb een hond en twee goudvissen. That's all.
|
1 hond
en iets van 10 parkieten ofzo |
Ik heb geen dieren. Wel een hoop planten.
|
3 vogels :)
|
Een parkiet.
|
- heb geen dieren ben er allergisch voor...
|
een poes Minoes
|
Citaat:
|
ik heb nu 100 guppy's ofso in een aquarium. Ik heb wel eerder konijnen, hamsters en parkieten gehad. Maar 'het verzorgen van uitwerpselen' liet ik over aan mijn ouders, en ik gaf ze niet zoveel aandacht want toen ging ik veel buitenspelen. En de guppy's gaan we binnenkort verkopen...
|
1 hond, 'n Setter (=jachthond)
1 kat, 1 konijn, 2 cavia's, 2 schildpadden ( eigenlijk van mijn broertje maar ik doe er meer mee) veel vissen veel wandelende takken 3 verzorghonden.... jeetje, klinkt best wel verwend..... |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt ook verwend zijn zonder huisdieren + wie verzorgd al die beesten dan? Trouwens, ik heb geen huisdieren. We hebben er geen tijd voor want we zijn vaak weg. |
nou ja, ik dacht dat het misschien over zou komen alsof ik alles mag en krijg, maar gelukkig vatten jullie dat niet zo op.
Ik verzorg ze, maar soms helpen mijn ouders een handje. Mijn broertje moet ze eigenlijk ook helpen verzorgen, maar hij weet er steeds met een smoesje onderuit te komen... |
2 katten, 1 konijn en een hamster
|
O, ik heb sinds afgelopen week ook nog een half paard :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |