![]() |
Koreaans :Ŝ
Leuke muziek toch?
ik weet dat er heel veel nederlanders en belgen van koreaanse muziek houden Jullie ??? (probeer het is bijvoorbeels lollipop van 2ne1&big bang!!!) SUCCES!!! |
:Ŝ
|
Kom eens met wat duidelijke youtube-voorbeelden dan?
|
Heel veel Nederlanders houden van Koreaanse muziek? Ik betwijfel dat, om eerlijk te zijn.
En inderdaad, gelieve een paar youtube links ofzo geven. |
Bedoel je dit?
Sorry, ik vind het verschrikkelijke muziek.(n) |
Maar Vince...
Citaat:
Niet geweldig, maar het verzacht dat Lollipop fiasco... |
Wow, Koreaanse hard-rock of hoe het ook heet. :D
Echt geweldig hoe die mensen daar zitten te luisteren!!! :D |
Citaat:
Geen ziel eah :D |
Citaat:
Pas aan het einde zie ik mensen head-bangen... |
omg degene die de koreaanse muziek nikZ vIndEn zijn Kapot leeg van binnen!
|
Citaat:
Als je alleen dat "Bigbang 2NE1 - Lollipop" bedoeld, dat vind ik niks dus noem mij maar kapot leeg. En als dit topic nou niet heel snel ergens heen gaat, m.a.w. jij of iemand anders komt met een voorbeeld of een fatsoenlijke mening waar over gediscussieerd kan worden, gooi ik hem dicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Het verschilt per groep heel erg wat voor soort muziek ze maken.
Maar de meeste meidengroepen hebben heel erg vrolijke muziek. Hun videoclips zijn ook meestal heel 'schattig' enzo. Maar je hebt ook weer meidengroepen die meer een hiphop-achtige stijl hebben. Verder heb je ook bij de jongensgroepen echt typische 'boybands', waarvan de muziek een beetje lijkt op die van One Direction en andere groepen, maar dan in het Koreaans;) Maar ook bij de jongensgroepen heb je groepen die veel 'stoerder' zijn, om het maar even zo te noemen. Je kunt dus niet echt één muziekstijl geven bij 'Koreaanse muziek'. |
Goed dat je hier nog even op terugkomt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |