Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Het Grote Facepalm Jezelf-Topic! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831734)

Absinthe 15-04-2011 09:09

Het Grote Facepalm Jezelf-Topic!

huhu :o
Wat heb jij vandaag, of onlangs, voor stoms gedaan, dat een facepalm waard is?

Absinthe 15-04-2011 09:10

Ik open dit topic natuurlijk niet zomaar. TS begint; mijn sporttas stond blijkbaar tegen m'n kachel aan. Tas aan één kant weggesmolten en een groot brandgat in m'n adidasvestje :facepalm:
En ook vrij facepalm-waardig: ik moet er vooral heel hard om lachen :o :D :facepalm:

snoopy 15-04-2011 11:05

Dat laatste vind ik dan eigenlijk alleen maar cool, geen facepalm waard :P

Hier: uitglijden op m'n nieuwe laarzen :o

fizzle-fluffy 15-04-2011 11:46

Op de biologische markt bij bijna elke groente moeten vragen 'wat is dat'? :facepalm:

Absinthe 15-04-2011 11:49

:D @fizzle.

fizzle-fluffy 15-04-2011 11:58

Het waren heel rare groenten :bloos:

Onait Sirch 16-04-2011 18:21

Citaat:

Onait Sirch schreef: (Bericht 31533875)
Voel - doel - doek - drek - trek - trak - trap - grap.

Citaat:

flyaway schreef: (Bericht 31533889)
Wat is trak?

Citaat:

Onait Sirch schreef: (Bericht 31533956)
o.v.t. trekken 1e/2e/3e pers. ev

Citaat:

Onait Sirch schreef: (Bericht 31533968)
Oh, wacht, helemaal niet. :D :confused:

:facepalm:

fizzle-fluffy 16-04-2011 19:50

Vandaag ging ik voor een kaasschaaf en afwasmiddel naar de albert heijn. Ik kwam thuis met brood en kaas. Dus toen moest ik nog een keer. :facepalm:

snoopy 16-04-2011 20:03

Citaat:

Onait Sirch schreef: (Bericht 31534016)

:D

flyaway 16-04-2011 21:29

Ik had per ongeluk twee zonnebrillen op :O Was op weg naar de universiteit en kwam er pas op het laatst achter. Ik dacht nog, wat lacht iedereen vrolijk vandaag, dat zal de zon wel zijn... :facepalm:

Onait Sirch 16-04-2011 21:31

Gister mn bril kwijtgeraakt. Twee opties:
1) Hij is uit mn achterbroekzak gevallen. :')
2) Ik heb hem weggegooid in de prullenbak. :')

Moz 16-04-2011 21:44

Citaat:

flyaway schreef: (Bericht 31534359)
Ik had per ongeluk twee zonnebrillen op :O Was op weg naar de universiteit en kwam er pas op het laatst achter. Ik dacht nog, wat lacht iedereen vrolijk vandaag, dat zal de zon wel zijn... :facepalm:

je bent...Horatio Caine
http://images.memegenerator.net/RAIS...lThumbnail.jpg

flyaway 16-04-2011 21:47

Badmutsje 17-04-2011 21:04

De oven pre-heaten vervolgens de timer op 8 min instellen.
Daarna super blij toen ik de pieper hoorde want ik had honger.

..Ben ik de broodjes vergeten erin te doen.

Sarah 17-04-2011 22:33

Mijn vriend en ik waren gisteren bij een vriend in een stad verderop en ik had geen zin om een tas mee te nemen dus had ik al mijn spullen die ik nodig kon hebben in mijn jaszakken gedaan.
Dus ik kom binnen, trek m'n jas uit, ga zitten, uren verstrijken. Dan gaan we weer, dus ik stap in de auto en rij naar huis... zonder jas. En dus ook zonder telefoon, portemonnee, bril, huissleutels, fietssleutels en lenzenbakje :facepalm:

Duckdoggy 18-04-2011 06:28

Oei Sarah!
Is het uiteindelijk wel weer allemaal terecht of niet??

OT: ja hoor, klasgenoten bellen dat we lesuitval hebben en vergeten te vermelden wie of wat er uitvalt...

Sarah 18-04-2011 10:09

Ja, ik ben de volgende dag maar weer even teruggereden om alles op te halen :D

Absinthe 18-04-2011 12:09

Bij de groep 3-trouwerij vandaag zong ik vrolijk 'Daar komt de bruid' toen het bruidspaar de trouwzaal uitkwam, maar ik kwam er tijdens het zingen dat ik op de melodie van Oh Denneboom bezig was...

snoopy 18-04-2011 12:14

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 31537024)
Bij de groep 3-trouwerij vandaag zong ik vrolijk 'Daar komt de bruid' toen het bruidspaar de trouwzaal uitkwam, maar ik kwam er tijdens het zingen dat ik op de melodie van Oh Denneboom bezig was...

de eerste 4 tonen zijn ook hetzelfde

Absinthe 18-04-2011 12:20

Ja, weet ik, daar kwam de verwarring ook vandaan :p Ik heb het maar een beetje weggemoffeld. Er was toch niemand die meezong, dus toen zette ik maar een 'oorverdovend applaus' in.

Pippeloen 18-04-2011 23:01

Ik heb de loper van alle kastdeuren van werk meegenomen :facepalm: :facepalm:

ladygagafan1 20-04-2011 18:48

Midden in de gang van school scheurt je broek open...:facepalm::'(

Geel 20-04-2011 19:06

Mijn kies is eruit. Ik zat mezelf af te vragen waarom de plek waar de kies eruit is zo veel pijn doet en waarom het niet snel heelt. Ook zat ik me af te vragen of het ooit eerder zo lang had geduurd voordat de plek waar een kies eruit was gehaald geheeld was. De kies is donderdag eruit gegaan. Pas vandaag bedacht ik dat alle voorgaande keren een kies werd getrokken omdat er een andere onder groeide en dat het dit keer zo veel pijn doet en langzamer heelt omdat er nu een hele grote gat zit ipv van een andere kies die doorkomt. :facepalm: /saai

Thomas. 20-04-2011 19:24

"hmm... wat smaakt die appel toch naar afstandsbediening"

Sarah 20-04-2011 20:03

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 31543245)
Oh, het antwoordt valt nog best mee.

:facepalm: :facepalm:

Michelangelo 20-04-2011 20:31

Daboman 21-04-2011 21:05

NS boete omdat ik mijn portemonnee (met NS abonnement) vergeten was. Ik kan het wel terugvragen though, maar eer het zo ver is zijn we weer 3 maanden verder.

Gelukkig gaf hij geen boete voor het niet op zak hebben van een identiteitsbewijs.

Jasmijn. 21-04-2011 21:24

Ik wilde in de tuin van het zonnetje genieten en om dit ongestoord te mogen doen, deed ik net of ik een boek las (voor mijn eindproef, dus stilte en concentratie vereist !!! ). Ik had een zonnebril op zodat ik onopgemerkt met m'n ogen dicht kon genieten.

Maar de stilte werd snel verstoord door de ironische toon van mijn moeder: "Leest het vlotter als je je boek omgekeerd houdt?"

:o

Commendatore 21-04-2011 21:25

Citaat:

Jasmijn. schreef: (Bericht 31546065)
Ik wilde in de tuin van het zonnetje genieten en om dit ongestoord te mogen doen, deed ik net of ik een boek las (voor mijn eindproef, dus stilte en concentratie vereist !!! ). Ik had een zonnebril op zodat ik onopgemerkt met m'n ogen dicht kon genieten.

Maar de stilte werd snel verstoord door de ironische toon van mijn moeder: "Leest het vlotter als je je boek omgekeerd houdt?"

En vermoedelijk ook de hele tijd op dezelfde pagina...

Jasmijn. 21-04-2011 21:30

Citaat:

Commendatore schreef: (Bericht 31546070)

En vermoedelijk ook de hele tijd op dezelfde pagina...

:bloos:

Volkert 23-04-2011 19:37

Citaat:

Jasmijn. schreef: (Bericht 31546065)

:D:D

Issun 24-04-2011 10:50

Vanochtend aten we gekookte eieren uit eierdopjes. :O Toen ik ze na afloop leeg wilde gooien in de prullenbak bleven er wat stukjes eierschaal in kleven. Dus ik tikte ze tegen elkaar aan om het er alsnog uit te laten vallen. Ik begon automatisch een ritme te tikken en toen braken ze allebei. Ze waren ook nog van de erfenis van m'n oma ook, om het allemaal nog dramatischer te maken. :O

Dus dat was een behoorlijk facepalm-moment.

Gnork 18-06-2011 11:27

Volgens mij is het me nog nooit gelukt om na het nagels lakken tien minuten even niks mijn handen te doen, ik verneuk het _altijd_ voor het de kans heeft gehad goed te drogen :facepalm:

Chicka Little 18-06-2011 11:35

Citaat:

Gnork schreef: (Bericht 31689780)
Volgens mij is het me nog nooit gelukt om na het nagels lakken tien minuten even niks mijn handen te doen, ik verneuk het _altijd_ voor het de kans heeft gehad goed te drogen :facepalm:

Heb i ook a;tijd en na een halve week is het er weer ver af.

Louis Armstrong 18-06-2011 12:46

Tijdens het spelen van het tweede couplet van het Wilhelmus, inzetten en verder gaan met zie ginds komt de stoomboot... Ik kon wel janken...

Lentekriebel 18-06-2011 13:26

Sorry Louis, maar ik moest heel hard lachen :D :(

Martiño 18-06-2011 14:15

Hahaha :D

Bij wat voor gelegenheid gebeurde het? Was Beatrix erbij? ;)

Martiño 18-06-2011 18:11

Ik heb een blikje waar ik al sinds jaar en dag koekjes in bewaar. Nu dacht ik altijd dat het deksel met een scharniertje zat vastgemaakt aan het trommeltje, aangezien het ding openklapt. Vandaag zat het deksel een beetje los, dus ik dacht 'awww, dekseltje kapot'. Blijkt dus dat het ding vastzit met een brede strook plakband ipv een scharnier. Niet echt schokkend, maar wel een beetje suf dat ik het nooit gezien heb. :facepalm: :D

Louis Armstrong 19-06-2011 00:16

Goddank was Bea er niet bij, anders was ik zeker weten ontslagen. Het was een kleinschalige herdenking, waarbij gelukkig niemand in de gaten had dat het een beeeeetje mis ging.

Vandaag:

via de portofoon kreeg ik een wanhopige oproep: wil Louis Armstrong NU naar het station terugkeren, je collega moet rijden, en jij hebt nu pauze....
Bleek ik nog een half uur pauze te hebben, en was er met de bus van een collega vandoor gegaan. :facepalm:

Noedelhap 19-06-2011 01:39

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 31689967)
Tijdens het spelen van het tweede couplet van het Wilhelmus, inzetten en verder gaan met zie ginds komt de stoomboot... Ik kon wel janken...

:D:D

Martiño 19-06-2011 09:02

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 31692020)
Goddank was Bea er niet bij, anders was ik zeker weten ontslagen. Het was een kleinschalige herdenking, waarbij gelukkig niemand in de gaten had dat het een beeeeetje mis ging.

Zou je dan echt ontslagen zijn? Als je buiten de neiging om sinterklaasliedjes te spelen in juni goed functioneert, dan is dat toch geen reden voor ontslag?

Citaat:

Vandaag:

via de portofoon kreeg ik een wanhopige oproep: wil Louis Armstrong NU naar het station terugkeren, je collega moet rijden, en jij hebt nu pauze....
Bleek ik nog een half uur pauze te hebben, en was er met de bus van een collega vandoor gegaan. :facepalm:
:D Je hebt je week wel he? :P

Louis Armstrong 19-06-2011 09:26

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 31692218)
Zou je dan echt ontslagen zijn? Als je buiten de neiging om sinterklaasliedjes te spelen in juni goed functioneert, dan is dat toch geen reden voor ontslag?

:D Je hebt je week wel he? :P

Ik zou zeker weten ontslagen zijn. Juist dat soort ceremoniele taken, die voor het koningshuis en defensie zo belangrijk zijn, moet ik goed vervullen.

Vanavond om 0:00 begint mijn weekend.... :)

Martiño 19-06-2011 09:36

Jezus wat hard... alsof een mens onfeilbaar is. Wat schiet je er mee op om iemand dan te ontslaan?

deadlock 19-06-2011 09:47

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 31545977)
NS boete omdat ik mijn portemonnee (met NS abonnement) vergeten was. Ik kan het wel terugvragen though, maar eer het zo ver is zijn we weer 3 maanden verder.

Gelukkig gaf hij geen boete voor het niet op zak hebben van een identiteitsbewijs.

Dat klopt niet. Als je de uitstel van betaling thuiskrijgt kopiëer je je abonnement en het uitstel en die stuur je samen op. Dat duurt ongeveer twee weken.

Louis Armstrong 19-06-2011 09:55

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 31692281)
Jezus wat hard... alsof een mens onfeilbaar is. Wat schiet je er mee op om iemand dan te ontslaan?

in signaal taptoe, wordt een fout nog wel eens getolereerd. als je goed luistert, dan hoor je soms nog wel eens wat "foutjes" op 4 mei. Niet super aanwezig, maar, laat ik het zo stellen: de mensen die er veel kennis van hebben, horen het.
Ik heb ooit eens commentaar gekregen op mijn signaal taptoe, omdat ik bepaalde dingetjes volgens de oude knoesten niet goed deed, ondanks dat ik alle tonen raakte.

Het Wilhelmus mag je daarentegen gewoon niet fout doen. Zeker niet in aanwezigheid van de koningin. Ze eist van zichzelf perfectie, maar ook van de mensen in haar omgeving. Dat is waar je als militair muzikant voor tekent. En dan moet je het maar doen ook. Dus beter concentreren, volgende keer ;)

Daboman 19-06-2011 10:29

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 31692299)
Dat klopt niet. Als je de uitstel van betaling thuiskrijgt kopiëer je je abonnement en het uitstel en die stuur je samen op. Dat duurt ongeveer twee weken.

Heeft toch langer geduurd voordat ik mijn geld had. Maar goed, geen 3 maanden, i'll give you that.

deadlock 19-06-2011 10:42

Voordat je je geld had? Heb je geen uitstel van betaling gekregen dan :confused:

DAH 19-06-2011 13:57

Vorig jaar, tijdens sportdag, gingen we zwemmen, maar we moesten in onze sport/gym kleding komen. Terwijl ik voor de derde keer de glijbaan afging bedacht ik me dat ik m'n gymbroek nog aanhad over m'n zwembroek.

Verder heb ik de gewoonte om bij een zwembad toch nog iets te vergeten wat in het kluisje moet, zoals m'n horloge die niet waterdicht is. Dan maar hopen dat je nog tien cent bij je hebt...

DAH 19-06-2011 13:58

En een keer op het schoolplein een 'coole' move doen, met een gescheurde broek als resultaat...

Missy 19-06-2011 20:55

Vergeten een vaderdagkadootje te kopen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.