![]() |
Eminem
ik ben een fan van Eminem,
toen we een spreekbeurt moesten geven over onze favoriete zanger, lachten ze mij uit omdat ik eminem zou nemen (ik heb dan usher genomen). hoe staan jullie tegenover eminem? welke liedjes zijn goed van hem? dank u!! doei |
Paar leuke albums vroeger, sinds plaatje nummertje 3 repetitief en en oninteressant geworden. Doet verschrikkelijk zijn best om door zoveel mogelijk mensen leuk gevonden te worden en bereikt hier vreemd genoeg alleen de jeugd mee die eigenlijk helemaal niet into hiphop is.
Maar alles beter dan usher. Als je goede liedjes wil horen luister je de eerste paar cd's. |
Indeed, alleen zijn eerste drie albums zijn echt de moeite waard.
|
(Y) |
Vind zijn oudere welk wel heel vet door de nostalgische waarde die het heeft opgebouwd.
|
Ik vind het vooral beter.
|
Zou ook kunnen, ik heb zijn laatste dingen helemaal niet geluisterd om eerlijk te zijn
|
Ik ken alleen zijn eerste nummers (singles) en die vind/vond ik wel grappig.:D
|
Je uitlachen voor Eminem? Y, right, en met welke rommel komen zij dan aanzetten die beter is? Want veel is dat niet.
Nette shit. :) |
Vroeger ( 6 jaar geleden ofzo ) heb ik wel is een CD van hem gekocht, niet dat ik echt een fan van hem was ofzo, ik vond gewoon enkele nummers wel goed van hem. Nu sta ik redelijk negatief t.o.v. Eminem, omdat ik vind dat zangers,... voorbeeldfuncties hebben, ik hou niet zo van die coole ( imo. debiele ) kledingsstijl, zijn constante gevloek,...
Momenteel luister ik enkel nog naar 'Say My Name' wat ik echt wel een dikke topschijf vind :P |
Shake that, mockingbird, whithout me, lost yourself en zeker we made you! Top nummers van de eerste blanke rapper. : D
|
Citaat:
|
Ik heb veel respect voor eminem omdat hij heeft veel succes in een moeilijke wereld voor een blanke man (de rap wereld).
|
Ik snap niet waarom ze je uitlachen. Ik vind dat hij wel paar goede nummers heeft.
|
Ikzelf vind Eminem de beste rapper ooit:D
Elk lied:D, maar als ik zou moeten kiezen: - Lose Yourself - Without Me - Cleanin' Out My Closet - Halies Song - Never Enough - Mockingbord - Crazy In Love - Like Toy Soldiers - Space Bound - 25 To Life - Love The Way You Lie - Beautiful - I Need A Doctor Hmm.. Dat leek in mijn hoofd veel minder:bloos: |
Eminem is volgens mij een beetje een historisch figuur aan het worden. Zijn eerste albums (eind jaren '90, begin 21e eeuw) waren zeer de moeite en ook vernieuwend. Sindsdien is het een beetje triest.
Maar als je fan van iemand bent en je wil je spreekbeurt daar over doen, moet je dat vooral doen! Ook al word je uitgelachen, dat boeit niet. |
Eminem was gewoon vernieuwend en stukken beter, in de tijd dat het hele kansloze gangsta gebeuren opkwam en de rapnegers over elkaar heen tuimelden om meer negatief en kansloos dan de ander te zijn, kwam hij opeens aanzetten met een album waarin serieuze maatschappijkritiek, en komisch tegen dingen aantrappen elkaar afwisselden.
En de manier waarop hij zichzelf toen presenteerde natuurlijk. Ik bedoel, zie jij booboo (schatje), oftewel 50 cent, al Britney Spears al immiteren in een clip? Teveel rappers nemen zichzelf veel te serieus. |
Eminem was nog nooit op tv geweest toen het hele gangsta gebeuren opkwam.
|
Citaat:
-Airplanes part 2 (mijn absolute fav), -Public Enemy, -Jimmy Crack Corn, -Fack, -Smack That (Remix version) -We made you, -Cinderella Man (geniaal), -Not afraid (like duh) & -Stan (Tragedy:() |
we hebben een kenner =D
|
Ik zou je eerder uitlachen om Usher,
Marshall Matters heeft imo een prima repetoir opgebouwt en ookal is hij qua freestyle niet de absolute top, waardeer ik zijn lyrical vermogens heel erg. |
Citaat:
goed op '2pac' schaal is het niet veel maar dat had niet veel gescheeld. |
het is niet mij muziek maar je moet doen wat jij leuk vind
|
Relapse is niet slecht maar eigenlijk vind ik na The Eminem Show op een paar nummers na het allemaal wel te repetitief.
Wel zijn; en blijven de beste nummers geweldig goed. |
Ik vind Eminem erg lekker rappen.. hij kan daarmee bovendien goed gevoel overbrengen vind ik, in tegenstelling tot veel andere rappers.
Love the way you lie is wel mijn all time favorite, ik vind het een prachtig en heel herkenbaar nummer. Sing for the moment heb ik het meest geluisterd, maar dat kan ook iets met Dream On te maken hebben natuurlijk. ;) Ik rap 'm trouwens altijd helemaal mee :bloos: |
hij is gaar als de motherfucker doe mij maar metal dan
|
Slim shady
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |