![]() |
Wat ga jij vandaag nog allemaal doen?
Geen flauw idee of hier al een topic over is. Als dat wel het geval is, dan zal deze wel worden gesloten(?)
Wat ga jij vandaag nog allemaal doen? En er schijnt hier een soort 'regel' te zijn dat TS moet beginnen? Dat lees ik in sommige topics, maar weet niet of dit waar is. Ik ga vanmiddag werken bij de zorgboerderij & naar mijn paardje. Vanavond lekker niks doen :) |
Trein- en metroreizen, lesgeven aan twee moeilijke groepen, terug trein- en metroreizen, eten koken, eten, repetitie van morgen voorbereiden, vroeg slapen.
|
Werken.
|
Werken, woggen, trein- en metroreizen, boodschappen, eten, bankhangen, x-factor kijken.
|
'n Filmpje kijken bij m'n vriend-in-spé :D.
|
Naar de veluwe om daar met mijn oude commissie een heel weekend bier te drinken <3
|
naar de verjaardag van mijn opa die wordt 75
en naar dusseldorf |
Ik ga vandaag nog werken, naar mn paard en op verjaardag :)
|
Werken, eten, lezen, slapen.
|
Huishouden, studeren en vanavond met vrienden naar een Japans restaurant :cool:
|
Even mijn auto een beurtje geven, nog wat forummen, de berg strijk wegwerken en misschien nog wel wat andere dingen.
|
Niet veel bijzonders meer. Om 23:00u is het bedtijd.
|
Slapen!
|
een beetje huiswerk maken , mischien dalijk nog ff naar de kermis
|
Taakje programmeren, had niet verwacht daar vandaag tijd voor te hebben. :)
|
boodschappen halen, eten, game of thrones kijken <3 <3 <3 poging tot hardlopen, wat kleding uitmesten, poging tot op tijd naar bed gaan.
|
Presentatie afmaken, oefenen, rapport afmaken, koken en vanavond met de pup naar buiten.
|
Geen fuck, want ik ben niet voor niks vrij.
|
naar zangles, eten een poging wagen om toch iest aan mn huiswerk te doen inplaats van te zonnen
|
Benen laten harsen, naar de apotheek, naar Scream 4 *o* en misschien mijn haar verven, als ik nog zin heb.
|
richting station, bier drinken @ paaspop.
|
Zwemmen en daarna met mijn vriendjes eten en naar de bios ofzo :y
|
Lezen in de zon
Eten, afruimen, afwassen Lezen in de zon Werken |
Barbecueën met vrienden (y) En morgen naar een concert.
|
Niks bijzonders. Eten en slapen. Maar morgen is de kunstbendefinale. :cool: Dus daar ga ik vandaag zenuwachtig voor zijn.
|
Terrasje pakken met 'n vriendin :).
|
Ik denk zo toch nog ff wat eten voordat ik ga slapen.
|
Slapen lijkt mij wel een strak plan.
Dan even school, college Recht en aan project werken. Vervolgens barbecue met studie bij Spijker op Stratums-eind en daarna daar blijven hangen, naar huis of Tilburg in. Nice. |
Is het nationale up-dag?
Ontopic: reageren op stages, essay schrijven, mails de deur uitdoen, tentamen maken, studiezooi, werken en vanavond partyen en zuipen om te vieren dat een vriendin geslaagd is. |
Solliciteren, thee drinken met een vriendin. Vandaag is mn vrije dag dus verder niet zo heel veel denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |